Kruidvat The Master Perfumer N'22 Violet Orchid

09:00 Nannick 0 Comments


Ongeveer een maand geleden heeft Kruidvat haar assortiment van parfums uitgebreid, daarbij zijn er 2 nieuwe geuren bij gekomen: Cherry Bloom en Violet Orchid. Waarvan ik Violet Orchid voor jullie heb getest. De geuren kosten €7.99 per stuk en daarmee bewijst het Kruidvat maar weer dat je helemaal niet veel voor een lekker geurtje hoeft te betalen. Met 8 euro ben je bij het Kruidvat al klaar!

"The Master Perfumer is een reeks heerlijke geuren die ontwikkeld zijn door wereldberoemde parfumeurs, met ingrediënten van de hoogste kwaliteit. Geheel volgens de parfumerie traditie is aan elke geur een lang ontwikkelingsproces vooraf gegaan. De parfumeur blijft het parfum gedurende dit proces evalueren, verfijnen en bewerken totdat er een perfecte harmonie van noten en akkoorden is ontstaan. Het serienummer op de geuren van The Master Perfumer geeft de genummerde variant weer die door de parfumeur is geselecteerd. Violet Orchid is een betoverende mix van vanille, orchidee en patchoeli.



De flacon heeft een mooie lichtpaarse gloed en bevat 50ml. Volgens het Kruidvat kunnen we dus een mix verwachten van vanille, orchidee patchoeli. Nou die vanille rook ik al toen ik de flacon uit het doosje haalde!


Wat vind ik uiteindelijk van de geur? Ik moet er nog aan wennen. Het is niet helemaal mijn type geur, maar hij ruikt zeker niet vies! Hoewel ik vanille normaal altijd super lekker vind ruiken, vind ik het nu misschien wel iets te overheersend. Desondanks blijft de geur lekker lang hangen, maar zorg bij deze niet dat je teveel op spuit. 

The Master Perfumer lijn is te koop bij het Kruidvat voor €7.99 per stuk. Wat vind jij van deze geuren?

Ongeveer een maand geleden heeft Kruidvat haar assortiment van parfums uitgebreid, daarbij zijn er 2 nieuwe geuren bij gekomen: Cherry Bl...