www.vantilburgonline.nl

17:00 Nannick 0 Comments


Shoppen via internet gaat de laatste tijd veel mensen een stuk gemakkelijker af. En gelijk heeft men. Wat is er nou makkelijker dan op je luie stoel een paar items aanklikken, koekje erbij en bestellen. Shoppen is nog nooit zo makkelijk geweest. Ik doe het ook regelmatig, vooral als ik geen tijd heb om uitgebreid naar de stad te gaan. Hoewel ik in de stad shoppen toch altijd fijner vind, online zit je wel met het gedoe van welke maat je hebt, maar aan de andere kant is er geen probleem want 9 van de 10 keer kun je het zo terugsturen en krijg je je geld terug. Sinds kort heb ik een nieuwe favoriete webshop gevonden zonder verzendkosten, yay voor vantilburgonline.nl! 

Misschien zijn jullie al bekend met Van Tilburg Online? Het is een van de grootste modezaken in Nederland met vestigingen in Schijndel, Nistelrode en Ravenstein. Ze verkopen er grote merken zoals DEPT, Vila, Only, Vero Moda, Supertrash, G-Star, S.Oliver, Tommy Hilfiger, Esprit en nog véél meer!

Online bestellen bij Van Tilburg Online heeft veel voordelen:
- Geen verzendkosten (dubbel yay!)
- Je betaalt veilig met o.a. iDeal of Paypal
- De kledingstukken kun je ophalen of worden bezorgd
- Probleemloos retourneren of ruilen
- Snelle levering



Ik ben echt super enthousiast over deze webshop, het meest handige is nog wel dat er geen verzendkosten zijn. Dat houdt me altijd een beetje tegen. De prijzen mogen in sommige gevallen dan wel wat hoger zijn, maar je krijgt er goede merk kleding voor terug. En buiten dat: lang leve de sale! Van Tilburg Online heeft nu trouwens ook een aantal dingen in de sale. Ook is de webshop heel overzichtelijk en goed aangekleed, als een webshop er bij mij onoverzichtelijk uit ziet is het gelijk al een no-go. 

Je kunt Van Tilburg ook volgen op Facebook en Twitter, zo blijf je altijd op de hoogte. Je kunt je ook aanmelden voor hun nieuwsbrief, daarbij ontvang je gelijk €5 korting!

Was jij al bekend met Van Tilburg Online? Als ik jou was zal ik een kijkje nemen want er zitten super leuke items tussen! Binnenkort zien jullie meer over deze webshop!

Shoppen via internet gaat de laatste tijd veel mensen een stuk gemakkelijker af. En gelijk heeft men. Wat is er nou makkelijker dan op j...