Kleding van VanTilburgOnline.nl

17:38 Nannick 0 Comments


VanTilburgOnline.nl had ik al een tijdje geleden aan jullie geïntroduceerd, vandaag zie je ook een aantal kledingstukken daarvan die ik mocht testen (wat ik natuurlijk zonder problemen deed). Ik kreeg een spijkerjasje met leren mouwen en een lichtkleurig t-shirt met een doodshoofd. Helemaal mijn smaak! Met de kledingstukken heb ik samen een outfit gemaakt.

Bij VanTilburgOnline is er sprake van een goede en snelle levering. De kledingstukken werden netjes bezorgd in een grote doos en ze zaten netjes verpakt. Ik kwam thuis van school en de doos stond al op me te wachten, ik maakte hem glimlachend open! Ik vind de kledingstukken echt helemaal geweldig, vooral met het jasje ben ik erg blij.


Toen ik deze foto's maakte was het niet erg weer voor een spijkerjasje, maar in deze tijd 's avonds als het afkoelt; heerlijk! Ik hou echt van spijkerjasjes, ze zijn multi- functioneel. Het jasje is trouwens van de Only (wat ze dus ook bij Van Tilburg Online verkopen). Ik combineerde het shirt met een simpele zwarte broek en zwarte All Stars (die je niet op de foto ziet). 



Het t-shirt met het doodshoofd heeft een crèmekleurige kleur en zit (voor mij) een beetje losjes. Ik wist niet zeker welke maat ik nodig zou hebben, maar eigenlijk vind ik het wel lekker dat 'ie wat losser zit. De steentjes boven het doodshoofd zitten er ook goed op, dus die zullen er niet snel vanaf gaan. Toen ik het shirt voor de eerste keer zag schrok ik wel, want de naden van het shirt zitten aan de buitenkant. Dus het lijkt net alsof het shirt verkeerd om gestikt is. Later kwam ik erachter dat het zo hoort, en ik vind het wel een grappig detail!

Ik ben echt blij met deze kledingstukken en ik ben uiterst tevreden over Van Tilburg Online. Het is overzichtelijk, leuke merken met leuke kledingstukken, goede levering en snel! Dat moeten we hebben. Als ik jullie was zou ik een kijkje nemen!

VanTilburgOnline.nl had ik al een tijdje geleden aan jullie geïntroduceerd, vandaag zie je ook een aantal kledingstukken daarvan die ik ...