Kruidvat Effex MAX Volume Powder

12:46 Nannick 0 Comments


Volume in je haar, de één wilt het niet de ander wilt het wel. Gelukkig zijn er ontelbaar veel producten die je haar volumineus maken of juist niet. Dit poeder van het Kruidvat zorgt er juist voor dat je ongelooflijk veel volume in je haar krijgt. Althans, dat zou moeten, want dat vertelt de verpakking ons. Na meerdere positieve reviews te hebben gelezen besloot ik dit ook te kopen, want soms heb ik ook van die dagen dat ik het liefst mijn haar eraf wil knippen. Al is dat wel een beetje té heftig. Wat vind ik hiervan?

Heb jij altijd van dat slap en hangende haar? Misschien is dit wat voor jou! Als je volumepoeder gebruikt hoef je bijna geen andere producten meer te gebruiken, misschien wel helemaal niets. Het maakt je haar stug en makkelijk te stylen. Haarlak, haarmousse of andere stylingsproducten zijn overbodig. Hoe het werkt? Heel simpel: breng het poeder aan op je haarwortels, masseer het in en BAM je hebt volume!

En dan nu kijken of het echt werkt...


Het volumepoeder van het Kruidvat zit in een klein doosje met een grijze dop met mini gaatjes erin. Belangrijk is dat je niet teveel poeder gebruikt, want dan worden je haren té stug en zijn ze gewoon niet meer te kammen. Vandaar dat die gaatjes erin zitten! 


Dit is dus het poeder wat eruit komt. Voor de foto heb ik het op de rug van mijn hand geschud, maar je kunt het beter in het dekseltje schudden of gelijk bij je haargrens. Zo kun je het gelijk in je haren masseren en heb je optimaal resultaat. Je kunt het beste verschillende scheidingen maken en overal wat poeder op schudden, daarna ga ja als een gek door je haren woelen en dan hier en daar wat fatsoeneren et voilá: le volume. Als je het in je handen wrijft voel je al dat het best stug is. Wees trouwens niet bang dat je een witte waas in je haren krijgt, dat gaat weg als je het in je haren masseert. Ik heb rood haar en zelfs daar zie je het niet!


Links zie je mijn haar zonder volume en rechts mét. Mijn haar was die dag niet alleen alles behalve volumineus maar ook een beetje vettig. Zoals je op de rechter foto ziet is de vettigheid een beetje weg én ik heb volume in mijn haar. Nu heb ik niet achterlijk veel poeder gebruikt, want zoveel volume heb ik nou ook weer niet nodig, maar je ziet wel degelijk verschil. Na een paar uur is het een beetje uitgezakt, maar als je weer even door je haren wrijft komt de volume weer tevoorschijn. Dit spul is echt mega handig. Vind ik leuk!

Het Kruidvat Effex Max Volume Powder is te koop voor €2.99 (10 gram), wat je voorlopig niet snel op zal krijgen. Als dit ooit opgaat zal ik het zeker weten opnieuw kopen. Uitvinding van de eeuw!

Volume in je haar, de één wilt het niet de ander wilt het wel. Gelukkig zijn er ontelbaar veel producten die je haar volumineus maken of ...