Let's take a photo #27

14:54 Nannick 0 Comments


De afgelopen weken heb ik eigenlijk helemaal geen Let's take a photo geüpload, dus hier is 'ie dan. Extra groot, ik had er nog veel meer foto's bij kunnen doen, maar als je die allemaal wilt zien moet je maar even op mijn Instagram account kijken. Kijk mee naar het artikel vol met foto's die ik maak zodat jullie een stukje van mijn leven meemaken!



Yaaaaaay ik ging met 3 vriendinnen naar de Efteling, en het was behoorlijk druk maar oh zo leuk! Ik vind pretparken echt ge-wel-dig! Een van de leukste dingen die je kan doen. Vooral de vliegende hollander, de wildwaterbaan en de houten achtbaan vind ik echt leuk.


De wildwaterbaan woehoe!


Eten voor die dag hadden we volgens mij ook wel genoeg, alles is opgekomen hé hahahaha!


Met mijn aller liefste vriendinnetje Lisan! I love her!


Make- up done met ultra lange wimpers door de ckOne mascara. Me likes.


Ohyeah Twisty Shake Chocolade- Banaan proeven en hij was lekker jongens, jammer dat ze nu weer een andere smaak hebben. Want deze met framboos is veel minder lekker.


Met mijn broertje onderweg naar de neven- en nichtendag! We gingen met z'n allen lasergamen, mini golven en bbq'en. Het was echt super gezellig!


Wiskunde is soms wel een klein beetje saai...


Chillings buiten in de pauze en genieten van het heerlijke zonnetje!


Yay ik houd van mooie een mooie lucht!


Zonnen en hopen op een bruin kleurtje. Ik wil niet voor altijd wit blijven meh! :(


In juni hadden we een dansuitvoering in het Junushoff en ik vond het weer geweldig leuk om de make- up van iedereen te doen.

Mooi uitzicht 2.0


Jones helpt me met het leren van Aardrijkskunde. Bah, gelukkig heb ik nu vakantie en hoef ik daar niet meer aan te denken!


Ohyeah Hardshore baby! Hardshore was echt een geweldig feest, volgend jaar sowieso weer!


Met lief vriendje!


Met party animals Arjan en Mark bij Hardshore!


Om het begin van onze zomervakantie in te luiden besloten wij (Cynthia, Lisan en Madelon) om naar Arnhem te gaan fietsen en daar lekker te gaan chillen en bubble tea drinken. Het was heel gezellig, maar fietsen naar Arnhem dat doe ik nooit meer.


Klaar om naar oma te gaan in m'n nette outfit!


YESS! Het was eindelijk zover, 24 juni ging ik met mijn lieve vriendinnetjes Cynthia, Lisan en Madelon naar het concert van Rihanna. Ondanks dat ze te laat was hebben wij wel een ongelooflijk gezellige avond gehad.


We hadden zitplaatsen op de 2e ring maar dan helemaal vooraan naast het podium. Betere zitplaatsen kun je volgens mij niet hebben. Ik vond het echt heel gaaf!


Yay kleding van Van Tilburg Online binnen, binnenkort lezen jullie daar meer over!


Bij ons in het dorp is er elk jaar een groot beachvolleybal toernooi van een weekend lang. En daar deden wij met z'n allen aan mee, super grappig. Hoewel we niet erg goed waren was het wel enorm gezellig! Sowieso dat team 'Ga eens bier halen' volgend jaar er weer bij is.


Ik houd van mijn clutch a.k.a. toilettas! Deze komt van de Bershka.


Vorige week deed ik met mama schoolinkopen en kocht ik onder andere dit super schattige notitieblokje en een agenda. De agenda is in het echt fel van kleur! Super vet!


Goodmorning, lekker wakker worden op de bank met aardbeitjes op een beschuitje!


Vorige week hadden we een verjaardag van me neef en daar gingen we bbq'en. Ik vond het ook super gezellig om mijn nicht Hester weer te zien!


Chillingsz @ Korenmarkt in Arnhem.


Hoi :D


Genieten om 7 uur 's ochtends van het lekkere zonnetje!


Die middag ging ik met Madelon naar 't Gat van Hagen. Super chill bij het water liggen. Oh en kijk hoe lang mijn haar is op deze foto, yay!


Mooi uitzicht 3.0, dit was bij 't Gat van Hagen, maar dan 's avonds :)

Fijne dag nog iedereen!

De afgelopen weken heb ik eigenlijk helemaal geen Let's take a photo geüpload, dus hier is 'ie dan. Extra groot, ik had er no...