Red case van iPodhoes.nl

14:28 Nannick 0 Comments


Afgelopen maand werd ik benaderd door iPodhoes.nl of ik een van hun mobiele telefoon hoesjes wilde proberen, maar natuurlijk wilde ik dat. Ook al was ik nog steeds super blij met mijn Instagram hoesje, afwisseling is ook leuk. Bij iPodhoes.nl hebben ze veel hoesjes voor iPhone, iPad, iPod en Samsung telefoons. Naast hoesjes leveren ze ook accessoires en handige gadgets. Er is veel keuze dus waarschijnlijk zit jouw perfecte hoesje er wel bij! Ik kreeg dit geweldig, bij mijn haar passende, hoesje opgestuurd en ik testte 'm voor jullie!



Het hoesje ziet er mooi uit en zit strak en stevig om mijn mobiel heen. De achterkant (het rode gedeelte) voelt heel raar maar zacht aan. Niet zo zacht dat 'ie uit je hand valt, het moet natuurlijk wel zorgen voor de bescherming van je mobiel. De binnenkant is gewoon glanzend zwart met het merk erin gegraveerd "Griffin". Ik vind het echt gaaf dat het hoesje echt knal rood is!


Mijn ervaring met iPodhoes.nl is erg positief. Je wordt op de hoogte gehouden hoever je bestelling is en het wordt netjes afgeleverd. Als ik nog ergens een hoesje voor nodig heb dan kom ik zeker terug bij iPodhoes!

Wat vind jij van mijn hoesje en heb je zelf ook wel eens iets besteld bij iPodhoes.nl?

Afgelopen maand werd ik benaderd door iPodhoes.nl of ik een van hun mobiele telefoon hoesjes wilde proberen, maar natuurlijk wilde ik da...