Shoppingzzz 28/06/2013

07:00 Nannick 0 Comments


Het is was weer een tijdje dat ik in de stad geshopt had, ik zeg expres 'in de stad', omdat ik tussendoor gewoon online mijn kleding bestelde. Ook al had ik die eigenlijk niet nodig, maar ja; wanneer heb je echt iets nodig? 9 van de 10 keer dat je gaat shoppen is het niet omdat je iets nodig hebt, maar omdat je zin hebt om te shoppen. Gewoon zin hebben om geld uit te geven. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar dat vind ik best leuk! Hots, pinpas er doorheen jassen en het gekochte item is van u. Heerlijk. Vandaag laat ik jullie zien wat ik heb gekocht..

De laatste tijd waren mijn shoplogs erg zwart en nu juist erg wit (voor mij doen). Zwarte kleding dragen is erg verleidelijk, maar in de zomer met 40 graden moet ik daar toch iets anders op verzinnen. Bovendien ben ik in de zomer wat bruiner dus kan ik met een gerust hart een wit shirtje dragen zonder eruit te zien als een spook.


- Singlet H&M €14.95
Serieus, wat heb ik de laatste tijd met doodshoofden? Eerst wilde ik er absoluut niets mee te maken hebben en nu zit ik als een gek te wijzen naar een kledingstuk waar ook maar één doodshoofd op staat. Deze koos ik dus zonder enige twijfel, de rits op de achterkant zorgt ervoor dat het shirt niet zo saai wordt.

- Singlet H&M €9.95
Dit hemd draagt volgens mij heel Nederland onderhand. Ik heb super vaak staan twijfelen en uiteindelijk heb ik het toch maar gekocht. Toch wel gaaf dat aztec print. En voor een tientje maakt het me ook niet uit.

- Singlet H&M €6.95
Een heel simpel grijs gemeleerd shirt wat mooi onder een doorschijnend shirtje past. Hij zit een beetje losjes dus het geeft een wat casual look aan de outfit. I like!


- T- shirt H&M €14.95
Ook al ben ik nog geen 17, het shirt heb ik toch gekocht. Ik vond hem echt super schattig eruit zien. Ik zag de outfit al helemaal voor me: dit shirt, met grijs gemeleerd hemd van hierboven en een zwarte broek. Yeah!


- Catrice Last Brow Gel €2.99
Mijn favoriete wenkbrauwgel van Essence was op, i needed a new one! Die van Essence lag niet meer in het schap dus ik koos voor Catrice. Uiteindelijk vind ik hem nog fijner ook, mijn wenkbrauwen blijven langer in model dan met die van Essence.

- Catrice Matt About Pink €3.99
Normaal draag ik nooit fel roze lipstick maar deze matte kleur kon ik echt niet laten liggen. Ik ben er verliefd op!

- Parfum Mexx Magnetic Women €15.24
Ook had ik een klein flesje parfum voor in mijn tas nodig, deze van Mexx is daar perfect voor en hij ruikt ook nog eens super lekker!

- Setje armbanden H&M €4.95
H&M heeft echt vaak van die leuke setjes armbanden. Mede mogelijk door het bandje met al die vrolijke kleurtjes nam ik hem mee. Ik vind ze zo gaaf samen!


- Tas Bershka €4.99
Last but not least, deze geweldige tas/clutch van de Bershka. Een vriendin van me zag 'm hangen en vertelde me dat ik deze echt moest kopen omdat 'ie gewoon té toepasselijk was. Na eventjes nadenken kwam ik tot de conclusie deze gewoon te gebruiken als mega toilettas voor op vakantie. Ik ben er echt helemaal verliefd op. Buiten dat klopt de tekst 'Blog your dreams' volledig!

Al met al heb ik best veel geld uitgegeven, maar ik vond ook wel dat ik dat wel nodig had. Vanaf nu even een tijdje geen kleding meer kopen. Tot nu toe heb ik genoeg om de zomer door te komen!

Wat vind jij van mijn gekochte kledingstukken en accessoires?

Het is was weer een tijdje dat ik in de stad geshopt had, ik zeg expres 'in de stad', omdat ik tussendoor gewoon online mijn kled...