Decisions decisions...

18:51 Nannick 0 Comments


Waarom heb ik mijn "superpower" afgelopen dagen (whut? maanden) dan niet gebruikt? Je kunt me de vraag duizenden keren stellen en telkens antwoord ik hetzelfde: "ik weet het niet". Misschien (heel cliché i know) had ik een zogenaamd 'bloggersdipje'. Ja dat heeft iedereen wel eens, right? Niet dat ik het daar naar toe kan schuiven. Ik had zeeën van tijd, ik had vakantie. Misschien nam ik die vakantie wel iets te letterlijk en nam ik zelfs van mijn lovely blog vrij. Ja het was raar, ik dacht elke dag aan mijn blog en dat ik weer aan de slag moest, maar nooit nam ik het initiatief om me in te loggen bij Blogger en te gaan tikken. Terwijl ik me nu besef dat dat het meeste is wat ik gemist heb. Simpel bloggen, verhalen kwijt kunnen aan honderden mensen. Dat is wat ik leuk vind. En dat ga ik blijven doen, net zolang ik erbij neerval. Dus over 80 jaar zit ik als een oud omaatje met me rollator artikelen te schrijven. Me likes!

But (hahaha ben ik de enige die nu denkt aan "Butt ^^", van the Minions?), ik heb er over nagedacht. Ik wil iets anders met mijn blog. Blijven schrijven zal ik blijven doen, met make- up bezig zijn blijf ik ook doen, maar ik zal andere artikelen schrijven. Meer random dingen en waarbij ik niet de gedachte heb dat ik iets over beauty 'moet' schrijven. Sommige dingen moet ik gewoon even met jullie delen. Het is even proberen hoe ik het ga doen en misschien switch ik na een tijdje wel weer terug naar het oude. We will see. 

I'm back bitches, nu hoop ik dat jullie mij niet te veel hebben gemist ^^

Waarom heb ik mijn "superpower" afgelopen dagen (whut? maanden) dan niet gebruikt? Je kunt me de vraag duizenden keren st...