18:48 Nannick 0 Comments


Even dacht ik dat het uitzicht wat ik een paar weken geleden voor me had, het mooiste was wat ik ooit had gezien. Ik maakte foto's tot de accu van mijn camera er mee ophield, ik stond daar en het enige wat ik dacht was "wow". En dit is waar ik op vakantie was, in Portugal. Naar mijn mening het land waar je de mooiste uitzichten te zien krijgt en dat is iets waar je me een groot plezier mee kan doen. Een vakantie waarin ik ongelooflijk veel mooie dingen heb gezien en dat ik eigenlijk allemaal mis... Best wel confronterend hè voor iedereen die weer op school zit (en daar bedoel ik ook mezelf mee).

Mijn dag bestond uit: eten, slapen, zwemmen, gezelligheid en vooral veel foto's maken. Dat is wat ik het liefste doe op vakantie. Samen met mijn vader stapten we de auto in en gingen we random naar mooie plekjes. De bovenste foto is daar een voorbeeld van en stiekem ben ik er wel een beetje trots op.
Maar zo'n beetje de hele vakantie mooie dingen bekijken, luieren en alleen maar leuke dingen zien mis ik. Volgend jaar wil ik er hoe dan ook weer heen!

Zomervakantie, waarom duurt het nog zo lang voordat je er weer bent? Waar ben jij op vakantie geweest?

Even dacht ik dat het uitzicht wat ik een paar weken geleden voor me had, het mooiste was wat ik ooit had gezien. Ik maakte foto's to...