Hallo mooie, nieuwe, glanzende, geweldige oogschaduwkleurtjes

19:07 Nannick 0 Comments


Het moment dat je in Londen een ziek dure cosmetica winkel binnen loopt en dat je het logo van Urban Decay ziet staan en er als een gek op af rent om te kijken of ze het Naked I palette nog hebben. Ja, dat is mij overkomen. Ongeveer 4 weken geleden was ik in Londen en ik kon dit mooie palette natuurlijk niet laten liggen. Oh my god, alle make- up die ze daar hebben, jezus ik wil het allemaal hebben! Toen ik zo'n 50 pond (in euro's dus veel meer) er tegenaan moest gooien was het wel even slikken, maar yeah wat ben ik blij dat ik dit palette heb. Ik ga er geen uitgebreid artikel over schrijven, want dat heeft iedereen gedaan. 

Ik vind het nog steeds knap hoe verkoopsters altijd zo goed zijn om mensen van mening te laten veranderen. Ik was er heel zeker van dat ik het Naked I palette wilde. Gewoon omdat dit het eerste ontwerp is en ik de verpakking way better dan Naked II vind. Tijdens het verkooppraatje vond ik het toch maar lastig om bij mijn beslissing te blijven, waar ik ten slotte meer dan een half jaar over gedaan heb. Kom op, best lastige keuze toch Naked I of Naked II? Gelukkig wist de verkoopster met haar geweldige Engelse accent mij niet om te praten en ben ik nog steeds erg gelukkig met de mooiste aankoop die ik ooit heb gedaan.

Mooie looks? Hell yeah!

Het moment dat je in Londen een ziek dure cosmetica winkel binnen loopt en dat je het logo van Urban Decay ziet staan en er als een gek...