Koopiessss

15:12 Nannick 0 Comments

Het is altijd zo verleidelijk om alle producten mee te nemen die in de aanbieding zijn, maar aan het einde van het liedje ben je zo een hoop geld kwijt. Wat hierboven ligt valt mee, maar als je dan ook zo lief bent om een parfum voor je vriendje te kopen is het best veel geld. Jongens, waarom is make- up niet gewoon ziek goedkoop? En dan ook goede kwaliteit natuurlijk. Oh en weet je dat ik al 2 jaar roep dat ik de Max Factor Fals Lash Effect wil hebben, ik heb hem afgelopen week pas gekocht. Ook al had ik geen mascara nodig, want er liggen er nog genoeg. But anyway, van elk product een korte review!




Max Factor Fals Lash Effect Mascara

Een hele fijne mascara die je wimpers perfect scheidt en absoluut geen klontjes of spinnenpoten als effect geeft. Of deze mascara beter is dan mijn all time favourite (L'Oreal Paris Telescopic Mascara) weet ik nog niet. Het borsteltje is trouwens wel heel hard maar ongelooflijk fijn. I'm in! Deze week zijn alle Max Factor mascara's bij het Kruidvat in de aanbieding voor 10 euro. Sla je slag als jouw favoriet daartussen zit! Normaliter kost 'ie €16.95

So...? Exclusive deodorant

Ook deze deodorant was in de aanbieding. Ik was op zoek naar een lekkere, beetje zoete deodorant. Gevonden. Deze ruikt heel volwassen maar toch zoet, ik vind hem super lekker ruiken. Of hij goed tegen het transpireren werkt kan ik helaas niet testen, omdat ik daar altijd voor naar het ziekenhuis ga. Ik zweet in principe niet meer onder mijn okels. Dus dat zou je toch echt zelf moeten ondervinden. Deze kost €2.55

Essence Mattifying Compact Powder

Mijn favoriete poeder van Essence, ik wil absoluut geen andere poeder mee. Dit is de perfecte kleur voor mijn lichte huidje, hij blijft lang zitten en is zuinig in gebruik. Top product! Het kost €2.99.

Essence 24h Stays No Matter What Eyeliner

Wel een fijne eyeliner, maar hij stempelt heel erg. Dat betekent dat de eyeliner een zwarte afdruk achter laat boven je oog. Niet fijn. Gebruik hem niet meer en wil snel een nieuwe! Deze kost €2.89.

Essence Blush Multi Color

Een erg mooie limited edition blush van Essence, hij is perfect roze en mijn wangetjes zijn de hele dag schattig roze. Ik hou van deze blush en hij kost maar €3.39.

Essence 3D Eyeshadow

Ik hou van deze oogschaduw, erg mooie kleurcombinatie. Bruin met shimmer, de kleuren die ik het liefst draag! I love it! Deze kost €2.89.

Ik ben blij met mijn aankoopjes, behalve de eyeliner dan. Ben ik de enige die altijd zoveel tegelijk koopt bij het Kruidvat en dat het toch wel even slikken is als je gaat pinnen?

Het is altijd zo verleidelijk om alle producten mee te nemen die in de aanbieding zijn, maar aan het einde van het liedje ben je zo een hoop...