Miniinthebox.com

14:26 Nannick 0 Comments


Eindelijk heb ik de perfecte webshop gevonden waar je accessoires voor je mobiel kunt kopen: Miniinthebox.com! Wat je daar koopt kost geen drol en je hebt er een hoop plezier van. Het enige nadeel is dat je zo'n 20 werk(!)dagen moet wachten voordat je je aankoop in het echt kunt bewonderen. Zo bestelde ik vol enthousiasme dit hoesje en jongens wat was ik er blij mee toen ik het hoesje eindelijk om me mobiel kon doen.


Dit hoesje kost maar liefst €2.75. Dit vind ik persoonlijk helemaal niet duur, en dan vind ik het ook wat minder erg om zo lang te wachten. Dit hoesje in retrocamera stijl is helemaal mijn smaak.



Het hoesje zit lekker strak om mijn mobiel, waardoor 'ie er ook niet af gaat als ik hem een keer laat vallen (wat nog al veel gebeurd de laatste tijd). Ik ben echt super blij met dit hoesje, het geeft echt zo'n vintage touch en dat vind ik super gaaf. Het zou nog gaver zijn als de camera op het hoesje op dezelfde plek zou zitten als de camera van mijn telefoon. Maar hé, ik ben al dol gelukkig met dit hoesje!


Zoek jij nog een goedkoop en leuk mobiel hoesje, kijk dan eens op Miniinthebox.com. Echt een aanrader en ze hebben een groot assortiment.

Eindelijk heb ik de perfecte webshop gevonden waar je accessoires voor je mobiel kunt kopen: Miniinthebox.com! Wat je daar koopt kost gee...