Ooglook met Naked I palette

14:28 Nannick 0 Comments


Lang leve de studiedag, ik kan eindelijk weer eens lekker make- uppen en daar zo'n 2 uur mee bezig zijn. Zonder enige twijfel pakte ik mijn Naked I palette en ging ik aan de slag. En oh my god, waarom is dit palette zo geweldig mooi? Mijn 3 favoriete kleuren van het hele palette combineerde ik tot één look. En tadaaa het resultaat!


Ik begon met de lichte oogschaduw over het gehele ooglid, daarna maakte ik met de zwarte kleur een scherpe 'V' in de hoek en liet hem over de hele arcadeboog blenden. Daarna pakte ik de gouden kleur (mijn favoriet!) en bracht deze aan op mijn hele ooglid. Die gouden en zwarte kleur samen zijn echt ziek mooi. Alles blende ik met een shimmer bruine kleur en dat deed ik ook onder mijn ogen. De eyeliner en mascara maakte mijn look af. De mascara die ik trouwens heb gebruikt is de False Lash Effect van Max Factor, mijn nieuwe favoriet!



Wat vind jij van deze look?

Lang leve de studiedag, ik kan eindelijk weer eens lekker make- uppen en daar zo'n 2 uur mee bezig zijn. Zonder enige twijfel pakte...