Is de Max Factor False Lash Effect Mascara echt zo fijn?

16:56 Nannick 0 Comments


Deze mascara is alweer een lange tijd bij veel meiden een favoriet, toch probeerde ik deze nooit. Ik heb namelijk al tijden mijn favoriet: de Telescopic mascara van L'Oreal Paris. Maar ook de prijs hield me tegen, toen de aanbieding langs kwam pakte ik mijn kans en ging ik deze mascara reviewen. Ik heb hem 2 of 3 maanden gebruikt en hij is helemaal op! Maar nu: is deze False Lash Effect Mascara van Max Factor echt zo fijn?

Wat me gelijk opvalt is dat het borsteltje enorm dik is. Veel dikker dan dat ik eigenlijk ben gewend. Deze mascara belooft wimpers die lijken op nepwimpers. Over het algemeen ben ik vrij sceptisch over dit soort 'verkooppraatjes', want je krijgt pas echt het effect van nepwimpers als je nepwimpers op hebt En dat effect creëer je niet met een mascara. Maar toch gaf ik deze mascara een kans. Ik bedoel, veel meiden vinden deze mascara fijn? De False Lash Effect Mascara kost 16.95.




Het borsteltje heeft heel veel kleine kunststofhaartjes, het is maar net wat je fijn vindt maar ik vind dit over het algemeen fijner. Waarom? Bij mascara's zonder kunststofhaartjes zitten meestal grote klodders aan, dit geeft bij mij heel snel een spinnenpoten effect. Niet zo heel erg mooi. Dus yay voor kunststofhaartjes!




Dit is het resultaat van 2 laagjes van de FLE mascara, et voilá lange, zwarte en netjes gesepareerde wimpers. Me likes! Deze mascara geeft niet heel veel volume, maar ik vind de lengte van wimpers toch altijd het belangrijkste. En deze mascara zorgt zekers te weten voor meer lengte. Bovendien krult het mijn wimpers ook. Lijken mijn wimpers op nepwimpers, nee, maar dat was te verwachten toch? Ik heb nog nooit een mascara gehad die daadwerkelijk mijn wimpers op nepwimpers liet lijken. Het bestaat gewoon niet. Ik ben heel erg tevreden over deze mascara. Maar natuurlijk is elke wimper anders en pakt het bij iedereen anders uit.


Conclusie:



  • Geeft een enorme lengte aan je wimpers
  • Separeert en zorgt niet voor klontjes of spinnenpoten
  • Is mooi diep zwart
  • Blijft de hele dag netjes zitten
  • Het krult je wimpers
  • Geeft weinig volume en geeft niet het effect van nepwimpers
  • Een nieuwe favoriet!

Ik ben inmiddels overtuigd en de False Lash Effect Mascara is een nieuwe favoriet van mij. Nu nog die van jou!

Deze mascara is alweer een lange tijd bij veel meiden een favoriet, toch probeerde ik deze nooit. Ik heb namelijk al tijden mijn favo...