De mascara van Catrice met het multitalent

11:27 Nannick 0 Comments


Mascara's, je kunt er niet genoeg van hebben. Hoewel ik er nog genoeg van heb koop ik telkens weer een nieuwe als mijn huidige mascara op is. Deze keer was dat de Ultimate Lash Multimizer Volume Mascara van Catrice. De aanbieding die toen gold was 1+1, dus ik nam er gelijk 2 mee voor de prijs van één. Altijd fijn zulke aanbiedingen! Naar mijn mening is zwart toch echt zwart, en wordt het niet donkerder, maar toch nam ik de Ultra Black variant mee. Nu maar eens kijken of dat deze mascara echt zo fijn is.
Volgens Catrice heeft deze mascara een multitalent. Door de grote elastomeerborstels wordt er meer mascara geabsorbeerd en separeren ze de wimpers professsioneel. Het resultaat zou zijn: prachtig gesepareerde wimpers met veel volume, zonder klontjes. Dat klinkt veelbelovend.



De borstel is inderdaad erg groot en best dik. Normaliter vind ik dit echt niet fijn. Het is bij mij echt een hele opgave om mascara echt op me wimpers aan te brengen en nergens anders, dit borsteltje maakt het mij nog lastiger. 


Dit is het uiteindelijke resultaat. Prachtig gesepareerde wimpers? Mwah, niet heel spectaculair. Volume? Ja dat wel. Deze mascara maakt mijn wimpers erg lang. Het geeft niet heel veel volume, maar toch wel genoeg. Ik vind alleen dat het mijn wimpers niet mooi separeert, sommige wimpers blijven een beetje aan elkaar plakken. Maar om heel eerlijk te zijn, heb ik dat bij elke mascara dus het zal wel aan mijn wimpers liggen. En is deze mascara nou echt ultra zwart? I don't think so, voor mij is het nog steeds zwart haha.


Het effect van deze mascara vind ik goed genoeg. Een mascara hoeft bij mij niet zo perfect te zijn, deze is prima! De Ultimate Lash Multimizer Volume Mascara van Catrice is €4.59 en te koop bij het Kruidvat. 

Mascara's, je kunt er niet genoeg van hebben. Hoewel ik er nog genoeg van heb koop ik telkens weer een nieuwe als mijn huidige mascar...