Let's take a picture, back in the game

12:00 Nannick 0 Comments


Het is weer een hele tijd geleden dat ik jullie wat foto's liet zien uit mijn leven. Alle foto's komen van Instagram. Ik ging alweer een tijdje geleden naar de kapper en ik kwam tot de conclusie dat mijn haar er niet echt blij uitzag. Mijn rode haartjes hadden wat verzorging nodig. De kapper raadde mij een paar producten aan en die kocht ik, daarbij kreeg ik dit leuke tasje met een leuke quote. Kijk verder naar de andere foto's!



Ik was met mijn vriend aan het oppassen en toen zag ik deze geweldige lucht. Ik vind dat altijd zo mooi, dus moest ik ook nu weer even een foto maken.


Lekker buiten in het zonnetje leren voor de examens, dat maakte het toch iets minder erg. Ik was toen gelijk wel een stukje bruiner geworden, yay!


Mijn zieke planning van 2 weken lang voor de examens. Dankzij deze planning had ik alles op tijd geleerd en was ik er helemaal klaar voor!


Studie ontwijkend gedrag....


Vlak voor de examens slaagde ik voor mijn theorie examen, met maar 1 fout. Oh wat was ik blij!


Mijn favoriete nummer van dit moment, ik vind het echt een super mooi nummer. Normaal hou ik niet zo van die rustige nummers, maar deze is echt perfect. Ik hou van Coldplay!


Deze foto maakte ik voordat ik mijn wiskunde examen moest maken. Ik was ervan overtuigd dat ik dit examen echt zou killen. Jammer genoeg was dat niet echt gelukt haha, hij was erg lastig. Volgens mijn berekeningen moet ik alsnog uitkomen op net een voldoende. 


Tijd voor rijles, yay! Ik les normaal in een Seat, maar nu mocht ik in een Volkswagen Polo rijden. Dat rijd een stuk fijner, ik kon alvast oefenen voor als ik straks in de auto van me vriend mag rijden haha. 


Het weekend voor mijn laatste examen, Geschiedenis, was gestrest maar toch zaten we 's avonds lekker buiten met een drankje bij het vuur televisie te kijken. Ik hou van deze avonden.


En de examens zijn voorbij, OH YEAH! Nu heb ik lekker 3 maanden vakantie. We waren super blij natuurlijk.

En bij vakantie hoort bloggen, ik heb er nu eindelijk weer tijd voor. Gelukkig vind ik het nog steeds leuk hihi.


Vorige week donderdag hadden we met de klas een feestje gepland om te vieren dat de examens over waren. Het was super gezellig met z'n allen.


Eindelijk weer eens uitgebreid een ooglook gemaakt, dat was weer een tijdje geleden. Voor deze look gebruikte ik mijn geliefde Naked palette van Urban Decay.

Fijne dag vandaag!

Het is weer een hele tijd geleden dat ik jullie wat foto's liet zien uit mijn leven. Alle foto's komen van Instagram. Ik ging a...