Review: Catrice Blush Pearls

12:00 Nannick 0 Comments


Essence heeft een tijdje geleden haar Blush Pearls uitgebracht en nu komt Catrice ook met haar Blush Pearls. Deze prachtige parels komen uit de Haute Future collectie die nu in de winkel te koop is. Ik zag het doorzichtig plastic doosje liggen en ik moest en zou het kopen. Deze prachtige parels hadden een groot "hebben- gehalte", terwijl ik wist dat het na een keer gebruiken in de mand zou belanden. Net zoals alle andere make- up eigenlijk.. Maar toch, vandaag een review ervan!
De verpakking van deze Blush Pearls vind ik echt geweldig. Het ziet er futuristisch uit en niet zo schattig en lief. Typisch Catrice, precies wat ik mooi vind. Strak en stylish. De Blush Pearls van Catrice kosten €3.39 per stuk. 





Volgens Catrice geven deze rozige, subtiel glanzende parels je gezicht een perfect, stralende teint. De lichte en luchtige textuur breng je aan met een grote kwast op je gezicht of neklijn. Deze parels laten je stralen als een ster. Nou, kom maar op dan. Ik ben benieuwd!



Hier zie je een swatch op mijn hand. De kleur is heel erg licht. Dat vind ik jammer, ik had het wat roziger verwacht. De poeder is heel erg licht en het brengt gelijkmatig aan. Maar door mijn lichte huid valt deze poeder bijna niet op. Mijn huid op mijn gezicht is denk ik te licht voor deze lichte kleur. Ik kon het dus ook niet goed vastleggen op de foto. Vandaar dat ik enkel een swatch op mijn hand voor jullie heb. Het effect van deze parels is heel subtiel, toch jammer weer!

Ondanks dat ik de verpakking echt geweldig vind, ben ik niet erg enthousiast over het resultaat. Het past gewoon niet bij mijn lichte huidje. Misschien van de zomer wel, als ik iets bruiner ben geworden. De kleur is heel koel, dus je moet er maar net van houden. Al met al ben ik wel blij dat ik zo'n mooi make- up product bij mijn collectie kan toevoegen! Je bent een beautyblogger of je bent het niet, haha.

De Blush Pearls zijn tot half juni te koop dus als je het nog wilt kopen moet je er snel bij zijn! Ze zijn te koop voor €3.39 bij het Kruidvat.

Essence heeft een tijdje geleden haar Blush Pearls uitgebracht en nu komt Catrice ook met haar Blush Pearls. Deze prachtige parels komen ...