TAG Common White Girl

12:00 Nannick 0 Comments

The Common White Girl tag, ik vind het zo leuk om deze tag bij anderen te lezen dus ik besloot hem zelf maar in te vullen. Buiten dat voelde ik me best aangesproken met mijn spookachtige witte huidje..



Favoriete Starbucks drankje?
Is het heel shockend als ik zeg dat ik nog nooit een drankje van de Starbucks op heb? Hoe lekker het ook mag zijn, ik heb geen zin om zo veel te betalen voor een drankje.

Hoelang duurt het voordat je klaar bent in de ochtend?

Eerst was ik 's ochtends makkelijk 3 kwartier bezig met mijn uiterlijk, gelukkig is dat nu niet meer en ben ik binnen een kwartiertje klaar. Ik kleed me aan, doe me make up en klaar!

Hoeveel selfies maak je op een dag?

Het verschilt echt heel erg, maar er zijn dagen waarop ik gewoon zin heb om een selfie te maken. Is dit raar? Ik maak best vaak een selfie, gewoon omdat het kan.

Hoeveel Instagram followers en foto's heb je?

Ik heb 479 volgers en 1993 foto's. Jep, dat zijn heel veel foto's haha!



Zeg je wel eens LOL of OMG hardop?

Oh, hier wordt ik zo vaak op aangesproken. Ik zeg "OMG" echt heel vaak hardop, maar dan ook echt "OMG" dus niet "Oh my god". Ik vind het gewoon grappig om dat te zeggen. LOL daarentegen gebruik ik heel weinig haha. Toch moeten mensen telkens weer lachen als ik letterlijk "OMG" zeg. 

Draag je kledingstukken wel eens vaker dan één keer?

Ja natuurlijk, ik heb niet zoveel geld dat ik elke dag iets anders aan kan trekken. Ik heb een setje altijd 2 dagen aan of soms minder. Maar nooit echt elke dag iets anders.


Ben je racistisch?
Nee, absoluut niet. Hoewel deze tag racistisch klinkt, is het meer bedoelt als zelfspot.

Instagram, Twitter of Tumblr?

100% Instagram. Ik vind het gewoon leuk om overal foto's van te maken en ze op Instagram te zetten. Twitter doe ik bijna niet meer en met Tumblr heb ik nooit echt gebruikt.

Wat doe je het grootste deel van je tijd?

Naast werken of naar school: bloggen of leuke dingen doen met mijn vriend en vriendinnen. 

Wie zijn je favoriete Youtubers?

Ik volg eigenlijk bijna geen Youtubers, de enige van wie ik filmpjes kijk is van Cynthia van Misslipgloss.nl.

Hoe vaak doe je je nagels?

Op dit moment echt al heel lang niet meer, omdat ik weer lekker met nagelbijten bezig was tijdens de examens. Tja, stress hé.. Normaliter sowieso 2 keer in de week met verzorging  of gewoon een ander kleurtje.

Ben je een shopaholic?

Ja, ik ben niet voor niets een meisje. Ik hou van shoppen en telkens nieuwe outfits bij elkaar scoren. Jammer genoeg heb ik niet zoveel geld dat ik dagelijks kan shoppen. Dat zou best fijn zijn, elke dag een nieuwe outfit yay!

Hoe vaak heb je mean girls gezien?

Ehm, nooit?

Heb je veel kleren?

Als ik de reacties van anderen moet geloven: ja, maar eigenlijk vind ik het wel meevallen. Ik heb een inloopkast en die is helemaal gevuld met kleding. Maar eigenlijk heb ik de helft nooit aan.



Maak je een foto van je eten vóórdat je het opeet?

Hahaha ja heel vaak! Van mijn avondeten eigenlijk nooit, maar echt fotogeniek eten (voor hoever het fotogeniek kan zijn) zet ik wel op de foto. Telkens lachen mensen me weer uit, terwijl ik lang niet de enige ben die dit doet.

Draag je elke dag make- up?
Niet elke dag, mijn huid heeft ook af en toe rust nodig. Als ik niet hoef te werken in het weekend of als ik nergens naar toe moet dan draag ik lekker geen make- up!

Hoe stijl je meestal je haar?

Ik kam het en daarna gooi ik haarolie erin en klaar. Dit klinkt echt heel lui, maar zo is het wel haha.

Zie je er altijd presentable uit?

Dat probeer ik altijd wel. Ik ben van mezelf vrij perfectionistisch dus ja. Ik vind het gewoon leuk om er goed uit te zien.

Als je de tag leuk vindt om over te nemen, geen probleem!

The Common White Girl tag, ik vind het zo leuk om deze tag bij anderen te lezen dus ik besloot hem zelf maar in te vullen. Buiten dat voeld...