Zalando, werkelijk zo'n giller?

14:23 Nannick 0 Comments


Ik heb er nog nooit wat gekocht, maar telkens als ik de reclame op de tv voorbij zie komen zet het me toch aan het denken. Is de kleding van Zalando werkelijk zo goed dat je er van gaat gillen wanneer de pakketjesbezorger je het pakketje overhandigt? Persoonlijk zou ik niet voor de deur gaan gillen, maar dat menig vrouw hier heel blij van wordt snap ik. Zalando heeft een enorm groot aanbod van fashion, schoenen en accessoires. Er zijn zoveel leuke dingen dat er bijna niet te kiezen valt. Maar is Zalando niet heel erg duur? Nee, in dit artikel zal ik je laten zien dat je een (leuke) complete outfit kan samenstellen voor minder dan €100. 




In de zomer wil je er toch wat kleurrijk en vrolijk uitzien, met alleen maar zwarte kleren gaat dit niet (ik spreek mezelf nu heel erg tegen). Deze lichtblauwe jeans is perfect in combinatie met een wit t-shirt met opdruk. Het t-shirt vind ik leuk en de schoentjes met bloemenprint maken deze outfit helemaal af. Een nieuwe broek, nieuw t-shirt en een nieuw paar schoenen voor maar €74.85.



Om te laten zien dat het nog goedkoper bij Zalando kan en dat je er even fashionable uitziet, heb ik deze outfit samengesteld. Het fel roze blouse is lekker opvallend voor in de zomer, het staat leuk als je dit blouse in de broek doet. Daarom heb ik bij deze outfit gekozen voor een taille broek. Om de outfit af te maken een paar schattige ballerina's. Deze outfit zou ik zo aandoen en vind ik net zo leuk als de vorige outfit. En hey, ik ben nog goedkoper uit ook nog. 

Het fijne van Zalando is dat je verzending altijd gratis is en dat je de afgekeurde kleding ook kosteloos retour kunt doen. Heb ik je nog steeds niet genoeg overtuigd? Neem een kijkje en ik weet zeker dat je iets leuks vindt! (www.zalando.nl)

Ik heb er nog nooit wat gekocht, maar telkens als ik de reclame op de tv voorbij zie komen zet het me toch aan het denken. Is de kledin...