Ebelin Make- up Concealer Pinsel

12:00 Nannick 0 Comments


Ik was laatst met mijn vriend in Duitsland, we gingen daar uit eten maar ik kon het niet laten om van te voren de DM in te duiken. De DM is een Duitse drogist, alleen dan veel groter dan het Kruidvat. Bovendien hebben ze allemaal make- up merken die wij in Nederland niet hebben, maar ze hebben ook gewoon Catrice en Essence. Toch fijn, dat ik binnen een half uurtje bij de dichtstbijzijnde DM kan staan. Ik kocht een paar dingen, waaronder deze kwast van Ebelin. Met deze kwast kan je je foundation of concealer aanbrengen. Ik test hem voor je!


Dit is dus eigenlijk een bufferkwast, en nog een goedkope ook. Voor €3.95 kan je deze kwast kopen. Ik twijfelde dan ook geen moment. De kwast zit in een plastic etuitje, zodat je hem bijvoorbeeld makkelijk ergens mee naar toe kan nemen zonder dat de kwast vies wordt. De haren van de kwast zijn van synthetisch materiaal.

Ik vind deze kwast nog redelijk klein voor een 'bufferkwast'. Het is wel fijn dat de haartjes super dicht op elkaar zitten en dat ze best stug zijn. Dit is tevens ook een nadeel, omdat het dan niet met de vorm van je huid mee buigt. Ik gebruik eigenlijk nooit foundation, alleen concealer, dus ik gebruik deze kwast om concealer mee aan te brengen. Deze kwast is eigenlijk net te klein om er foundation mee aan te brengen, maar weer te groot voor concealer. Al met al heb ik het toch geprobeerd!




De kwast laat geen haren achter op je gezicht, ook niet als je de kwast schoonmaakt. Ik vond het nog best lastig om met deze kwast concealer onder mijn ogen of bij de neusvleugels aan te brengen. Daarvoor is de kwast net te groot. Op andere delen van mijn gezicht gaat het prima en laat het een mooi resultaat achter. Mijn oneffenheden zijn verdwenen en de concealer is goed uitgesmeerd. Bovendien ligt de kwast ook prettig in de hand.


Eigenlijk ben ik best blij met deze kwast. Ik hoef mijn concealer niet meer met mijn vingers aan te brengen. Het gaat op sommige delen van mijn gezicht wat lastig, maar uiteindelijk ziet het er goed uit. De kwast zorgt voor een mooi effect zonder strepen. En dat moeten we hebben. Echter zal ik deze kwast nooit gebruiken om er foundation mee aan te brengen. Met deze kwast wordt de foundation dan heel erg dekkend, en daar houd ik niet zo van.


Een prima kwast voor maar €3.95, deze kwast is te koop bij de Duitse drogisten (DM's).

Ik was laatst met mijn vriend in Duitsland, we gingen daar uit eten maar ik kon het niet laten om van te voren de DM in te duiken. De DM ...