GESLAAGD - havo diploma in the pocket

23:44 Nannick 0 Comments

Vanmiddag van 3 tot 5 uur, de meest zenuwslopende 2 uren van mijn hele leven. De examenuitslag, wat een stressende bende. Als ze er allemaal niet zo lang over deden was het nog te doen, maar om nou 2 uur in spanning af te wachten... Uiteindelijk kreeg ik om 10 over half 6 een telefoontje met het bericht dat ik was geslaagd. Ik was nog nooit zo blij! Mijn mentor zei nog tegen mij: "Oh maar je was helemaal niet zenuwachtig toch? Je wist wel dat je geslaagd zou zijn!" Nee joh, hoezo zenuwachtig? Ik at me nagels er bijna vanaf. Maar: ik ben geslaagd met 7.3 gemiddeld yay! Nu heb ik pas het echte vakantie gevoel en kan ik met trots morgen mijn cijferlijst ondertekenen! :)

Voor de lezeressen die ook geslaagd zijn: gefeliciteerd!! 

Vanmiddag van 3 tot 5 uur, de meest zenuwslopende 2 uren van mijn hele leven. De examenuitslag, wat een stressende bende. Als ze er allemaal...