WE LOVE ONESIES

12:24 Nannick 0 Comments

Een onesie, een soort joggingsbroek en vest aan elkaar. Gewoon een fashionable huispak. En het zit ook nog eens super lekker zacht. Hoef je vandaag de deur niet uit en komt er niemand op bezoek, trek lekker je onesie aan. We houden van onesies. Het is alleen jammer dat ze zo moeilijk te krijgen zijn. En dat het eigenlijk niet heel comfortabel is als je naar de wc moet maar hé, als dat het enige minpuntje is? Ik heb de leukste en beetje betaalbare onesies voor je op een rijtje gezet.



De bovenstaande onesies komen van Boohoo.com en ASOS.com. De bovenste 3 zijn van ASOS en de onderste 3 van Boohoo.com. De prijzen van de onesies staan op de site als ponden, ik de prijzen omgerekend tot euro's. 

1. €104.93
2. €16.90
3. €31.69
4. €14.78
5. €14.78
6. €14.78

Mijn favorieten zijn die van Boohoo.com, daar ga ik er denk ik ook een bestellen. Jammer dat je bij Boohoo.com niet met iDeal kan betalen. De grijze en zwarte onesie (de onderste 2) vind ik het leukst!


Conclusie: onesies zijn gewoon super leuk. En ik kan niet wachten tot dat ik mijn onesie in huis heb! Heb jij al een onesie?

Een onesie, een soort joggingsbroek en vest aan elkaar. Gewoon een fashionable huispak. En het zit ook nog eens super lekker zacht. Hoef je ...