What's on my iPhone?

12:00 Nannick 0 Comments


Sinds een tijdje heb ik van telefoon geswitched, en heb ik een iPhone yay! Ik vind deze telefoons echt zo veel beter dan andere telefoons. Het is natuurlijk maar net wat je fijner vindt. Soms ben ik uren bezig om nieuwe app's te ontdekken of me hele telefoon opnieuw vorm te geven. Van de week heb ik alles opnieuw ingedeeld en alles veranderd, tijd om jullie te laten zien wat er nou eigenlijk op mijn telefoon staat.


Dit is mijn beginscherm. Ik heb besloten om hier de app's te plaatsen die ik het meest gebruik. Vooral de 4 onderste app's gebruik ik het meest! 


  • Spotify, zo kan ik overal muziek luisteren en zelf afspeellijsten maken. Een abonnement kost helaas wel geld. 
  • Instagram is denk ik wel bekend, hiermee kan je foto's bewerken en plaatsen op je account. 
  • Lookbook is een fashion site waar je mensen kunt volgen en hun outfits kunt bekijken. Hier vind ik veel inspiratie.
  • Calendars is een handige agenda- app. De standaard agenda die op de iPhone zit vind ik echt niet fijn en helemaal niet overzichtelijk. Deze is dat wel, hij is ook nog eens gratis.
  • Chrome gebruik ik als internet browser, Safari vind ik niet echt fijn.

Et voilà scherm 2! Ondertussen had ik een Whatsappje gekregen haha. Ik leg per app uit wat je er mee kan doen. Ik neem aan dat een paar app's wel voor zich spreken.

  • Polyvore, hiermee kun je collages maken met leuke fashion items. Je hebt een account en deelt deze met anderen.
  • Wunderlist is mijn fijnste to-do app. Het is makkelijk in gebruik en ziet er mooi uit.
  • Shazam, wanneer ik een leuk liedje hoor maar de titel niet weet lost Shazam dit voor mij op.
  • Pathé, hier zie ik de nieuwste films en heb ik een overzicht wanneer ze draaien.
  • Upcoming, leuke korte berichtjes met grappige informatie.

Op deze pagina staan 2 mappen. Een map voor mijn blog en een map met allemaal foto bewerk programma's. Ik kan er niet genoeg van hebben, haha. Met Think Dirty kan je een beauty product scannen en laat het je zien welke (schadelijke) ingrediënten in dit product zitten.


Dit is mijn derde scherm. Hier staan app's die handig zijn, maar die ik eigenlijk niet zo vaak gebruik. Gewoon af en toe.
  • Messenger, dit is een onderdeel van Facebook waarmee je met anderen kunt chatten.
  • Openingstijd, met deze app weet ik van elke winkel de openingstijden. Zo kom ik nooit meer voor een dichte deur te staan.
  • Pill Reminder+, zegt genoeg toch ladies?
  • Veilingen, de app waar je kan bieden op leuke uitjes of vakanties met heel veel korting 


Ook op deze pagina staan 2 mappen. Eentje vol met spelletjes, die ik eigenlijk nooit echt speel. Stel dat ik me verveel, dan heb ik toch iets. De tweede map is van school. Met Meta kan ik mijn cijfers zien. Duolingo is een app waarmee je je Engels kan verbeteren. Documenten, zegt het eigenlijk al. Het is een soort Word.

Heb jij nog app's die je kan aanraden?

Sinds een tijdje heb ik van telefoon geswitched, en heb ik een iPhone yay! Ik vind deze telefoons echt zo veel beter dan andere telefoon...