Assortiment´s update Catrice najaar 2014

11:00 Nannick 0 Comments


Catrice is echt mijn meest geliefde budget merk. Ik zal ook heus niet de enige zijn die blij wordt van dit nieuws. Namelijk: er komen een paar hele mooie nieuwe producten in het assortiment zijn. Zoals altijd gaan er ook een paar producten uit, de lijst met die producten vind je onderaan dit artikel. Ik kan je vertellen dat de nieuwe producten heel mooi zijn, en dat ik erg benieuwd ben. Ik kan niet wachten om ze te testen. Lees verder om alle andere beauties te zien!



Als eerste komt er een nieuwe gezichtspoeder, namelijk de Colour Correcting Mattifying Powder (€4.59). Deze poeder moet je gezicht van alle oneffenheden neutraliseren. Daarnaast voegt Catrice een nieuwe kleur van de All Matt Plus Shine Control Powder (€3.59) toe.


Er komt een extra tint van de Camouflage Cream (€2.99), van de Defining Blush (€3.59) en van de Cover Stick (€2.99).


 Deze Duo Eyeshadow Brush (€2.89) heeft 2 kanten. De ene kant is voor het aanbrengen van de oogschaduw en de ander voor het blenden. Al denk ik dat dat blenden lastig gaat met deze kwast, maar dat is een kwestie van proberen.


De nieuwe Nude Ilusion Make Up (€7.59). Ik hoop dat deze foundation net zo is als de Photofinish foundation. Ze zijn wel wat duurder geloof ik, maar misschien is het de prijs wel waard.



Ook de bovenstaande producten zijn allemaal extra kleuren van de al bestaande producten. Zo komt er een nieuwe kleur van de Infinite Shine Lip Gloss (€2.99), van de Kohl Kajal Potloden (€1.99) en van de Re-touch Light Reflecting Concealer (€3.99).

Deze keer verrast Catrice ons ook met een paar nieuwe mascara's zoals de waterproof versie van de Ultimate Lash Multimizer Volume Mascara (€4.89). Maar ook de Lash Extension Volume Mascara (€3.99) wordt toegevoegd. En als laatste de Lash Extension Fibers (€4.59), deze mascara bevat losse vezeltjes die voor volume in je wimpers moeten zorgen.

Ook komen er veel nieuwe lipstick kleuren, onder andere van de Ultimate Shine Lip Colour (€3.99), Ultimate Colour Lip Colour (€3.99) en van de Ultimate Shine Gel Lip Colour (€3.99).



Deze producten zijn nieuw, yay! Namelijk de Beautifying Lip Smoother (€3.59). Verkrijgbaar in 3 kleuren. 




Er komen nieuwe kleuren van de geliefde Liquid Metal Eyeshadow (€3.99). Deze oogschaduw kleuren geven een mooie glanzend effect.


- Long Lasting Lip Pencils(€1.99)
- Made To Sta Smoothing Lip Polish (€4.99)
- Pure Lip Balm (€4.99)
- Longlasting Eye Pencils Waterproof (€2.39)
- Multi Style Matt Eyeliner (€3.59)


Natuurlijk niet te vergeten zijn de Absolute Colour Mono Eyeshadows (€2.89). De bovenstaande kleuren worden toegevoegd. 


Yes, we krijgen zelfs nog een hele nieuwe oogschaduw-serie, met alleen maar matte oogschaduws. Dat is pas goed nieuws! De Velvet Matt Eyeshadow voor €3.99. 


Een paar nieuwe kleuren van de Ultimate Nail Laquers (€2.99) zijn er ook bij gedaan. Ik vind de nieuwe kleuren nou niet echt heel spectaculair moet ik zeggen.




Yes! Een hele nieuwe serie van nagellakken. Oeh ze zien er super mooi uit! De Luxury Laquers Million Brilliance (€3.59) nagellakken zullen erg geliefd worden denk ik. 

Naar dit product ben ik het meest benieuwd. Nooit meer gepriegel met die sponsjes, maar gewoon een lak er over en je hebt het ombre effect. Deze Ombre Top Coat kost €2.99.

Ik ben heel erg benieuwd naar alle producten. Natuurlijk gaan er ook een aantal producten uit, die lijst kan je hier vinden. En oh ja, de credits van de afbeeldingen gaan naar PinkyPolish.nl!

Wat vind jij van deze nieuwe producten, welke staan alvast op je wishlist?

Catrice is echt mijn meest geliefde budget merk. Ik zal ook heus niet de enige zijn die blij wordt van dit nieuws. Namelijk: er komen ee...