Diploma in the pocket

13:39 Nannick 0 Comments


Afgelopen dinsdag 1 juli had ik mijn diploma uitreiking. Het een na laatste bezoekje aan het HPC, aankomende maandag moet ik alleen nog mijn boeken inleveren. En dan is het officieel gedaan met het HPC en ga ik naar de Hogeschool Utrecht. Yes, eindelijk studeren. Ik ben officieel ingeschreven, het enige wat ik nog moet regelen zijn mijn studieboeken. Ik kan niet wachten om te beginnen. Mijn studie Bedrijfscommunicatie (wat klinkt dat zakelijk hé) begint 1 september, dus ik moet nog even wachten haha. Maar ik ga nu nog heerlijk genieten van mijn vakantie en vrije tijd.

Het is toch wel raar, van 6 jaar op de middelbare school naar ineens een hele andere wereld van het 'studeren'. Wat zal dat ineens anders zijn. Maar ik heb er wel onwijs veel zin in! 

Afgelopen dinsdag 1 juli had ik mijn diploma uitreiking. Het een na laatste bezoekje aan het HPC, aankomende maandag moet ik alleen nog m...