I love summer TAG

11:00 Nannick 0 Comments

Vandaag heb ik een TAG voor jullie, namelijk de "I love summer TAG". Wie houdt er nou niet van de zomer? Lekker 's avonds buiten zitten met het vuurtje aan, of einde van de middag lekker op het terras een drankje drinken met vrienden. Was het maar de hele tijd zomer. Hoewel het soms ook weer te warm is, vind ik de zomer toch wel het aller leukste en fijnste seizoen. Ik kwam deze tag tegen en ik vond hem wel leuk, in dit artikel heb ik de vragen over de zomer voor je beantwoord. 



Wat is je favoriete nagellak voor de zomer?
In de zomer draag ik graag felle kleuren nagellak. Momenteel is mijn favoriete lakje Spring Tulip van NYC, die jullie van de week in een blogpost zagen (hier). Ik wissel wel graag af, ook knal rood vind ik gaaf voor in de zomer. Op mijn teennagels heb ik ook altijd wel een kleurtje, meestal gewoon klassiek rood. Vind ik toch het mooiste!

Wat is je favoriete lipkleur voor de zomer?

In de zomer draag ik eigenlijk niet zo heel veel lipproducten. Maar stel dat ik me lippen wil stiften zou ik voor een fel roze kleurtje gaan of een fel rode. Het liefste gebruik ik de Stay Matt Lip Cream van Essence. Die blijven lekker lang zitten en drogen ook nog eens matt op. Zo blijft mijn haar niet aan mijn lippen plakken ;). 

Laat je favoriete zomerjurkje zien

Dit jurkje komt van de Berskha en i love it! Perfect jurkje voor in de zomer. Ik heb hem ook aangetrokken bij mijn diplomauitreiking. 



Wat is je favoriete accessoire voor de zomer?

Ik draag niet zo vaak sieraden, maar wat dacht je van een zonnebril? Lijkt me best handig voor in de zomer haha. Al die andere sieraden zijn niet nodig.

Welke zomertrends van dit jaar vind je het meest leuk?

Eh, wat zijn nou typische trends voor dit jaar? Dat weet ik eigenlijk nooit zo. Maar ik ben al blij als er kleur in de winkels ligt, zo komt er toch een einde aan mijn altijd zwarte of donkere outfits. Doe ik mijn vriendje ook een plezier mee, haha.



Wat is je favoriete kaars voor de zomer?

Wat is dit nou weer voor een vraag? Next!

Wat is je favoriete body spray en parfum?

Body sprays gebruik ik eigenlijk nooit. Parfum natuurlijk wel, ik kan niet zonder! Mijn favoriete parfum voor in de zomer is iets fris maar ook een klein beetje zoet. Be Delicious van DKNY is denk ik mijn ultieme zomer geur. Van die geur krijg ik nooit genoeg.

Hoe is waar jij woont zomers het weer?

Wisselend, zoals heel Nederland zo'n beetje. Nu is er een hittegolf, maar ik ben benieuwd hoe lang die hier zal blijven. Mij hoor je niet klagen.



Wat vind je het allerfijnst aan de zomer?

Dat je weer leuke dingen buiten kan doen, en dat je je niet hoeft af te vragen of dat het wel gaat regenen of niet. Het is altijd goed weer dus je kan doen wat je wilt. Ik vind het ook heerlijk om 's avonds laat nog buiten te zitten met vuurtje en een lekker drankje. En natuurlijk de festivals, aah i love it! 

Wat zijn jouw plannen voor de zomer?

Ik moet nu nog 2 weekjes werken, en dan heb ik het werk er weer op zitten. Gelukkig heeft mijn vriend dan ook vakantie en gaan we lekker een weekje naar Terschelling. Ik kan niet wachten, heb er zo veel zin in. Ook voor het eerst dat ik zonder mijn ouders op vakantie ga en met mijn vriend haha. Ik ben ook nog jarig in mijn vakantie, en daarna is het zo'n beetje voorbij. En dan moet ik afscheid nemen van mijn 3 maanden lange vakantie.

Alle foto's komen van mijn Instagram account, Naannick


Hou jij ook zo van de zomer?

Vandaag heb ik een TAG voor jullie, namelijk de "I love summer TAG". Wie houdt er nou niet van de zomer? Lekker 's avonds buit...