Let's take a photo

11:00 Nannick 0 Comments


Jeetje wat vliegt de tijd voorbij. De vorige let's take a photo was 29 mei en het is nu alweer bijna het einde van juli. Time flies! Ik ben inmiddels ook alweer over de helft van mijn 3 maanden lange vakantie, dat is weer wat minder. Maar goed, vandaag weer een artikel met mijn Instagram foto's van de (ongeveer) afgelopen 2 maanden. Dit keer zijn het er niet zo veel!


We verveelden ons dus Davey en ik besloten om een taart te gaan maken, oeh hij was lekker!


Die avond aten we heerlijke taco's! Ik vind taco's heel lekker maar het blijft zo onhandig eten. 


Mhmm, lekker verse aardbeitjes.


4 juni was ik blij! Ik had de tussentijdsetoets voor de auto gehaald. Daarbij moet je alle bijzondere verrichtingen halen, zodat je die niet meer bij het praktijk examen hebt. Dat scheelt weer een hoop. 26 augustus mag ik afrijden dus ik ben benieuwd!


's Avonds reed ik naar een vriendinnetje en de lucht was zo mooi, dat ik er wel een foto van moest maken. Ik houd van mooie luchten. 


De dag van de examenuitslag, en ik was geslaagd. Yaay! Wat was ik blij :)


Simpele outfit maar ik vond hem toch heel leuk.


Deze foto's is nog gemaakt tijdens het WK. Nederland moest om 6 uur spelen, ik weet even niet meer tegen wie, dus we aten met bord op schoot voor de televisie. Wat een drukte haha.


En ik kocht deze prachtige pumps bij de Bristol voor mijn outfit die ik aantrok met de diplomauitreiking. Vooral dat gouden randje vind ik super mooi, het geeft de finishing touch.



En als cadeau dat ik was geslaagd kreeg ik dit prachtige armbandje van mijn lieve nicht. Het past echt perfect bij mijn horloge. Me likes!


En dit was de jurk die ik droeg met de diplomauitreiking. Hij komt van de Berskha. Lekker simpel zwart, met een bruin riempje. 


Hét moment dat ik mijn diploma ondertekende. 


Elk jaar is er bij ons in het dorp een beachvolleybal toernooi. Ik deed dit jaar weer mee, en het was zoals verwacht weer super gezellig. Alleen zaterdag hadden we regen, dat was wat minder. Op naar volgend jaar.
Tijdens de diplomauitreiking met mijn 2 lieve vriendinnetjes!


Een klein bezoekje aan het Kruidvat en Nannick neemt weer van alles mee naar huis. Daar hebben jullie een paar dagen geleden de shoplog al van gezien. 


Selfie-time!


De Zomerfeesten in Nijmegen vind ik altijd zo leuk en gezellig. Ik ben er 2 keer geweest afgelopen week, en wat was het toch leuk. 


Sunny day! Zou het dan nu echt zomer in Nederland worden?



Met lieve Cynthia!



Donderdagavond ging ik samen met mijn ouders en mijn vriend nog even naar Nijmegen. Gezellig!

Ik wens jullie een fijne dag!

Jeetje wat vliegt de tijd voorbij. De vorige let's take a photo was 29 mei en het is nu alweer bijna het einde van juli. Time flies...