Leuk zomerlakje: NYC Spring Tulip

11:00 Nannick 0 Comments


Laatst kocht mijn moeder een pak van Libresse en kreeg ze deze nagellak van NYC erbij cadeau. Sindsdien is het mijn favoriete lakje voor in de zomer. Hij is lekker fel, daar hou ik van in de zomer. De lak is lichtroze met een oranje ondertoon. Normaal vind ik roze niet bij mij passen, maar dit is een uitzondering. Het dekt prima in 2 lagen, 1 laagje is zelfs mogelijk als je weinig tijd hebt. Maar dan moet je de eerste laag wat dikker aanbrengen dan normaal. Op de foto ziet de lak er heel fel uit, maar dat is in het echt wat minder. Maar hij blijft perfect voor de zomer.

De nagellakjes van NYC zijn te koop bij het Kruidvat voor €1.99. Er zit 9.7 ml in, wat erg veel is. Ik kan nog lang genieten van dit lakje! 


Wat is jouw favoriete kleur voor op je nagels?

Laatst kocht mijn moeder een pak van Libresse en kreeg ze deze nagellak van NYC erbij cadeau. Sindsdien is het mijn favoriete lakje voo...