Mijn favoriete zomerlipgloss/stick

11:00 Nannick 0 Comments


De zon is in Nederland ondertussen lekker aan het shinen, en bij de zomer past een vrolijk zomerkleurtje voor op de lippen. In dit artikel laat ik je mijn 7 favoriete lipglossen en lipsticks zien met swatches! Eerst droeg ik nooit wat op mijn lippen, maar ik heb de smaak te pakken en steeds vaker gebruik ik een lekker fel, zomers kleurtje voor op mijn lippen. Het ziet er gelijk weer heel anders uit, i love it!



Essence Stay Matt lip cream '04 Silky Red' - Hier heb ik al een review van geschreven, deze lip creams zijn erg goed. Ze blijven super lang zitten en hebben een mooi matt effect. Deze rode is mijn favoriet.
Calvin Klein One lipstick 'Little Liar' - Mijn ongeveer enige high end product van Calvin Klein. Deze knal rode lipstick is geweldig gepigmenteerd en werkt erg fijn.
New York Color Lipstain 16H '495 Endless Spice' - Lipstains gebruikte ik eigenlijk niet zoveel, ik was er niet zo fan van. Maar deze lipstain verdeelt wel goed en verdeelt de kleur ook gelijkmatig. Het is een subtiel rood kleurtje.


Maybelline Color Sensation Popstick '020 Tropical Pink' - Deze popstick vind ik erg fijn, het geeft mijn lippen net een extra roze en shiny kleurtje. Het enige nadeel is dat mijn haar zo aan mijn lippen blijft plakken doordat die popstick zo plakkerig effect heeft. Buiten dat ruikt 'ie ook heerlijk.
Rimmel London Apocalips '101 Celestial' - Een tijdje terug waren de Apocalips lipglossen van Rimmel zo geliefd, vooral deze kleur dus deze kan niet in het rijtje ontbreken. De kleur is perfect roze.
MUA Kiss Proof Lip Stain 'Fabulicious' - Het nieuwe make- up merk wat nu alweer een tijdje in Nederland is doet het goed. Deze lip stain heeft een heel licht roze kleurtje, maar is perfect voor als je een subtiel resultaat wilt. 
Catrice Ultimate Colour Lipstick '250 Matt About Pink' - Praat je over een super felle roze matte kleur, dan heb je het over deze lipstick. Ik vind deze kleur echt geweldig mooi, het zal altijd een favoriet blijven. 



Ik zie nu dat ik de lipproducten niet echt logisch heb geswatched. De bovenste rij bevat wel alle lipproducten die op de eerste foto staan, en de onderste rij bevat alle producten van de tweede foto. Er zit dus wel een beetje logica in, maar ik heb ze verwisseld. Op de bovenste rij van links naar rechts: Essence - Calvin Klein - NYC. De onderste rij van links naar rechts is: Catrice - MUA - Rimmel London - Maybelline. 

Wat zijn jouw favoriete lipglossen en lipsticks van deze zomer? Ook lekker felle kleurtjes of ga je voor de wat minder felle kleuren?

De zon is in Nederland ondertussen lekker aan het shinen , en bij de zomer past een vrolijk zomerkleurtje voor op de lippen. In dit artik...