Review: Van Der Hoog Luxury Lotus Litchi masker

11:00 Nannick 0 Comments


De kant-en-klaar maskertjes van Dr. Van Der Hoog gebruik ik echt al heel lang. Het is gewoon zo makkelijk, goedkoop en praktisch. Verpakking open maken, het masker op je gezicht smeren, even wachten en er weer af halen. Ik doe nooit zoveel moeite om zelf een masker te maken. Dit is een masker van de nieuwe maskers die al een tijdje in het assortiment zitten, de maskertjes hebben elk een speciale structuur.  Ik heb de Luxury Lotus Litchi scrub masker getest!

Dit maskertje werkt diep reinigend en bevat AHA om de dode huidcellen te verwijderen. Het masker helpt ook om het vochtgehalte van je huid op peil te houden. De specials kosten €2.23, net zoveel als de normale maskertjes. 



Ik heb het masker royaal aangebracht en zo'n kwartiertje laten zitten. Dit is inderdaad een speciaal masker, het is jelly- achtig met stukjes erin. Het masker ruikt heel lekker en het voelt lekker fris aan. Na een tijdje wordt het masker hard. Na het kwartiertje is het tijd om het masker eraf te halen. Dit deed ik met een vochtig washandje. Na het verwijderen is mijn huid super zacht en straalt het helemaal. Ik heb het gevoel dat dit masker hard zijn werk heeft gedaan. Ik ben super tevreden over dit masker. Het enige nadeel is dat het best lastig er af te halen is. Misschien is dit masker handiger om te gebruiken voordat je gaat douchen. Dan kan je het onder de douche makkelijk er af halen. 

Ik ben fan van dit masker, echt een aanrader! De maskers van Dr. Van Der Hoog kosten €2.23 per stuk en zijn te koop bij drogisterijen. 

De kant-en-klaar maskertjes van Dr. Van Der Hoog gebruik ik echt al heel lang. Het is gewoon zo makkelijk, goedkoop en praktisch. Verpakk...