Rimmel London Rita Ora 613 & 853

11:00 Nannick 0 Comments


De Rimmel London 60 seconds nagellakjes zijn niet nieuw, maar de nieuwe kleuren van Rita Ora in samenwerking met Rimmel zijn wel nieuw. Daarvan heb ik er 2 gekocht. Ik heb Midnight Rendezvous en Pilow Talk. In totaal zijn er veel meer nieuwe kleuren met op elk flesje nagellak op de dop een afbeelding van Rita Ora. Ik vind het er leuk uit zien, weer eens wat anders dan de standaard potjes. Al hoewel dit maar een klein detail is. 

De Rimmel nagellakjes kosten €3.99 per stuk en zijn te koop bij het Kruidvat. Ik vind de prijs niet duur, ik vind de Rimmel nagellakjes toch altijd kwalitatief beter dan die van Catrice dus ze mogen wel iets duurder zijn. 


Dit is Pilow Talk (853), een lichtblauw bijna fel baby blauw kleurtje. Ik ben nooit zo kapot van zulke kleuren, maar deze verrast me. Hij is mooi, lekker vrolijk kleurtje voor in de zomer. Hij dekt binnen 2 laagjes en lakt erg fijn. 


En dit is Midnight Rendezvous. Het is een donkerblauwe kleur met een paarse tint. Dit is mijn favoriet van deze twee. De kleur oogt mooi en heel chique. Een kleurtje wat je het hele jaar door wel kan dragen. Ik hou van deze kleur. Ook deze dekt binnen 2 lagen perfect.

Deze twee lakjes van Rita Ora zijn leuk. De andere kleuren spraken me niet erg aan, maar Midnight Rendezvous is nu echt mijn favoriet. Ik snap alleen nog steeds niet waarom Rimmel op de verpakking zet dat het binnen 60 seconden droogt. Want dat gaat nu eenmaal niet, en zeker niet met 2 lagen. Nagellak droogt nooit binnen 1 minuut. Maar buiten dat zijn de lakjes erg fijn!

De Rimmel Rita Ora nagellakken zijn te koop bij het Kruidvat voor €3.99.

De Rimmel London 60 seconds nagellakjes zijn niet nieuw, maar de nieuwe kleuren van Rita Ora in samenwerking met Rimmel zijn wel nieuw....