Rituals Magic Touch body cream

11:00 Nannick 0 Comments


Zo, wat heb ik er lang over gedaan om dit product te kopen. Soms heb je van die producten waar je duizend keer langs op loopt, en elke keer weer wil je het bijna kopen maar doe je het toch niet. Vaak met het excuus "Het is veel te duur". Dat heb ik zo'n 3 jaar lang volgehouden met deze Rituals body cream, en ja hoor ik heb het eindelijk gekocht. Het was een rip uit me lijf die 15 euro, maar hij is het helemaal waard. I love it!

Geef toe, een body cream voor €15, dat is best duur. Maar hé, we hebben het over Rituals. Dan mag dat. En bovendien zit er een lading crème in, waar je u tegen zegt. 

Deze Magic Touch body cream is zeker geen nieuwe variant, in tegendeel hij zit al heel lang in het assortiment en gaat er ook niet uit. Dan moet het wel zo'n geliefd product zijn. En ik weet zeker als je deze goddelijke crème ruikt, dat je daar niet tegen in kunt gaan.


De body cream bevat ingrediënten zoals organic cherry en rice milk. Zouden dat de 2 perfecte ingrediënten zijn wat deze crème zo goddelijk doet ruiken? De kers die erin zit maakt het product totaal niet zoet. Het is een vleugje wat de perfecte geur geeft. De geur van de crème is namelijk niet heel zoet, maar luchtig. En daarom is 'ie zo lekker. Hij is voor dagelijks gebruik, want genoeg hebben van deze geur zal je nooit.



Hier zie je de crème aangebracht op mijn hand. De crème is niet hard, het is een luchtige crème. Dat kan je ook wel zien op de foto, de crème zit niet compact en hard in het potje Het is makkelijk en zuinig uit te smeren en het voedt mijn droge huid perfect. Het belangrijkste: de crème trekt gelijk in zodat er geen wit laagje achter blijft. 

Kortom: de body cream is gewoon ideaal. Ik snap niet waarom ik zolang heb getwijfeld. Dames en heren, kom je deze crème tegen? Koop het. Je zult er geen spijt van hebben, ja behalve een klein beetje van de prijs. De Magic Touch ultra rich, whipped body cream is namelijk €15 en te koop bij de enige echte Rituals. 


Oh en trouwens, dit is niet mijn laatste gekochte product van Rituals ooit... Ik wil meer!

Zo, wat heb ik er lang over gedaan om dit product te kopen. Soms heb je van die producten waar je duizend keer langs op loopt, en elke ...