Shoplog Kruidvat en Action

11:00 Nannick 0 Comments


Ik vind de Action altijd zo'n leuke winkel. Lekker rond snuffelen terwijl je eigenlijk niets nodig hebt. En aan het einde van het liedje neem je weer een tas vol met nieuwe spulletjes mee naar huis. Dit keer viel het mee, maar bracht ik ook nog een bezoekje aan het Kruidvat. Genoeg nieuwe spullen voor een shoplog dus! Zie in dit artikel wat ik kocht.


Bij de Action kocht ik onder andere een conditioner van het merk Hegron. Mijn vorige conditioner van de Action rook naar kokos, dat was in het begin heel lekker maar daarna kreeg ik er genoeg van. Gelukkig is die nu op en heb ik er nu eentje met argan olie gekocht. Ik vind dat altijd heel fijn, dus ik ga deze uitgebreid testen. Als het zover is zien jullie vanzelf de review! Hij kostte €0.99. 

Bij de Kruidvat kocht ik verder wat spulletjes voor mijn gezicht. Dat was weer nodig, want mijn voorraad wordt steeds kleiner. Ik kocht remover pads van Kruidvat merk en 2 producten van de Essence My Skin lijn. Ik ben erg benieuwd naar die producten.



Deze accessoires voor in het haar kocht ik bij de Action. Op de een of andere manier raak ik altijd elastiekjes en schuifjes kwijt, ik snap nooit waar ik ze laat maar ik heb nu in ieder geval weer een hoop nieuwe. Ik kan weer even vooruit, haha!

Koop jij veel bij de Action of vind je het allemaal maar goedkope troep?

Ik vind de Action altijd zo'n leuke winkel. Lekker rond snuffelen terwijl je eigenlijk niets nodig hebt. En aan het einde van het lie...