H&M iPhone skin sticker

11:00 Nannick 0 Comments


Vorige week wilde ik afrekenen bij de H&M, totdat ik opeens iPhone stickers zag liggen. En dan ook nog met aztec print.  Hoe hipster is dat? Ik twijfelde geen moment en rekende deze sticker af. Iedereen verklaarde me voor gek, het was rotzooi en het zou er met 2 dagen afliggen. Eigenwijs als ik was plakte ik de sticker op mijn mobiel en tadaaa zo ziet mijn iPhone er dan uit.

De iPhone skin sticker kost €2.99. Dat is niks toch? Als het dan toch rotzooi was, had ik er maar 3 euro aan uitgegeven. 



De sticker best hard en stevig, maar het voelt zacht en glad aan. Je kunt de voor- en achterkant van je telefoon bedekken met de sticker. Ik koos voor beide kanten, dat maakt het wel helemaal af. Binnen een paar seconden had ik de sticker erop zitten. Het is helemaal niet moeilijk. Wel moet je goed kijken naar de camera op de voor- en achterkant. Het is niet de bedoeling dat de sticker er half over heen gaat.



Nu de sticker er op zit kan ik geen hoesje meer om mijn telefoon doen. De sticker beschermt mijn telefoon namelijk niet. Maar een hoesje en sticker om je telefoon is een beetje overdreven. 

Ik heb geen flauw idee of er nog meerdere designs zijn, toevallig lag alleen deze bij de kassa. In de webshop zag ik ook niets, dus ze zullen alleen in de winkels te koop zijn.


De sticker is te koop voor €2.99 in de winkels van de H&M. 

Vorige week wilde ik afrekenen bij de H&M, totdat ik opeens iPhone stickers zag liggen. En dan ook nog met aztec print.  Hoe hipster ...