Hegron Care & Oil

11:00 Nannick 0 Comments


Een conditioner die zijn werk doet, je zult er maar eentje moeten zoeken. Mijn haar kon echt wel een oppepper gebruiken. Naast mijn dure haarproducten die ik gekocht had bij mijn kapper, wilde ik nog iets goedkopers. Maar wel wat net zo goed was! Zo kon ik het vaker gebruiken, anders vind ik het ook weer zo zonde. Ik probeerde het eerst heel goedkoop, namelijk bij de Action. En bam, het was raak. Maar wat is er nou zo fijn aan deze conditioner?

Deze conditioner is van het merk Hegron, dat verkopen ze veel bij de Action. Hegron staat bekend om zijn goede producten, waarvan ik er ook een aantal heb. Over alles ben ik tevreden, zo ook over deze conditioner. 

Het is een volle fles van 400 ml. De verpakking oogt een beetje cheap, maar daar gaat het mij niet om. Hoewel het wel een luxe zou zijn als de verpakking er strak uit zou zien. Deze conditioner bevat argan olie, een product waar ik dol op ben!




Ik gebruik deze conditioner onder de douche, nadat ik mijn haren heb gewassen. Aangezien ik niet elke dag mijn haar was (ongeveer 2/3 keer in de week) gebruik ik het niet elke dag. Maar wanneer ik het wel gebruik is mijn haar zo ongelooflijk zacht. De geur is niet heel erg aanwezig, je ruikt het maar dat is logisch. De conditioner ruikt, naar mijn mening, erg lekker. Het product is heel zuinig, een klein beetje op mijn handen en ik smeer het zo in mijn haren. Ik laat het even intrekken en daarna spoel ik het er weer uit. 

De werking van deze conditioner is erg goed. Mijn haar is zacht en gevoed, het ziet er gezond en glanzend uit. Ik ben erg tevreden over deze conditioner en het is zeker een van mijn favorieten geworden. En dat voor nog niet eens 1 euro. Koopje dus!


Deze Hegron conditioner behoort tot mijn favorieten en is voor ongeveer €0.80 te koop bij de Action. 

Een conditioner die zijn werk doet, je zult er maar eentje moeten zoeken. Mijn haar kon echt wel een oppepper gebruiken. Naast mijn dure ...