Kruidvat eye make- up remover pads

11:00 Nannick 0 Comments


Af en toe heb ik helemaal geen zin om mijn make- up er af te halen, en heb ik al helemaal geen zin om al die watjes en die verschillende reinigers er bij te pakken. Soms wil ik gewoon niet veel moeite doen om te zorgen dat mijn gezicht weer gereinigd is. En bij deze situaties zijn de Eye Make- Up Remover Pads van de Kruidvat een ultra handige oplossing. Er zijn twee varianten, pads met lotion en met olie. Ik testte die met lotion.
De 100 pads die in dit potje zitten kosten maar €1.99. Koopje toch? Voor dat geld verwacht ik niet veel, maar vind ik het helemaal niet erg om het product te testen. 


De verpakking ziet er vrij clean uit, maar voor €1.99 valt er niks over te zeggen. Ik heb gekozen voor de lotion variant, omdat ik olie voor mijn ogen niet fijn vind. Er zitten 100 pads in een potje. Als je er van uit gaat dat je 2 pads per dag gebruikt, doe je er zo'n 50 dagen mee. Dat is dus bijna 2 maanden, en dat voor maar 2 euro. 

Deze pads zijn geschikt om de huid rond de ogen mild, gemakkelijk en grondig schoon te maken. De speciale formule met groene thee-extract en biotine voedt en vitaliseert de huid. Het is geschikt voor alle huidtypen. 




Wanneer je de deksel er af draait, zit er folie over de pads. Dit is handig, want anders drogen de pads in de winkel al uit. De pads zijn heel dun, maar bevatten wel veel lotion om echt alle make- up mee te verwijderen. Het lijkt veel op een tissue in plaats van een wattenschijfje, de pads gaan niet kapot. 


Voor de test had ik allemaal verschillende producten op mijn hand aangebracht, zonder te boenen zorgde de pad voor een schone hand. 

De pads zijn echt super fijn. Ze laten mijn ogen niet prikken, maken ze niet gevoelig en zorgen ook niet voor zo'n troebel effect voor je ogen. Dat vind ik echt een vies gevoel. Er zit genoeg lotion op de pads, waarmee je makkelijk de make- up van je ogen kan halen. Een echte aanrader!


Ben je op zoek naar een praktische manier om je make- up er af te halen, dan zijn deze pads iets voor jou. Ze zijn te koop bij het Kruidvat voor €1.99.

Af en toe heb ik helemaal geen zin om mijn make- up er af te halen, en heb ik al helemaal geen zin om al die watjes en die verschillend...