Let's take a photo

11:00 Nannick 0 Comments


Afgelopen weken heb ik lekker genoten van mijn vakantie. Mijn vriend heeft ook al 2 weken vakantie dus kunnen we weer leuke dingen gaan doen. Vandaag zijn we onderweg naar Terschelling voor een weekje vakantie. Ik heb er super veel zin in. Maar voor nu laat ik je zien wat ik de afgelopen week heb gedaan. 


's Avonds lekker bij het vuurtje zitten, want het was in de avond nog lekker warm. Ik hou van die avonden.


Mhmm lekkerste biertje van allemaal. Corona met een limoentje. 


Lisan, een vriendin van mij, kwam een avondje langs en we hebben gezellig gekletst en buiten gezeten.


Vorige week kocht ik dan eindelijk mijn Macbook Pro, ik ben er echt super blij mee. Mijn oude laptop was echt aan vervanging toe. Deze laptop is ook handig voor als ik ga studeren, hij is namelijk heel licht. 


Ooeeeh Milka chocolade. Deze is absoluut mijn favoriet, zo lekker! Het is een beetje crunchy met chocolade tegelijk. 


Samen met Davey, mijn vriend, maakte ik deze M&M KitKat taart. Wil je weten hoe je dit doet, ik heb er hier een artikel over geschreven. 


Selfie time! Ik had mijn haar na een lange tijd weer gestijld. Hoewel iedereen mijn slag/krullen leuker vond, was ik blij met mijn stijle haar want het leek een stuk langer. Jippie. Maar naar een paar uur had ik weer slag in mijn haar. 


Vorige week bezocht ik het leukste stadje van Nederland: Utrecht. Mijn aankomende studeerstad. Ik vind Utrecht altijd zo gezellig. 


Daar kocht ik mijn nieuwe witte, lage All Stars. Ik hou van All Stars. 


De volgende dag (zondag) gingen we naar de boot van mijn opa en oma. Gezellig een dagje varen in de buurt van Utrecht. 


Samen met mijn broertje op de boot!


Met de lieve Davey!


In Utrecht kreeg ik een horloge cadeau van mijn vriend, nog als cadeautje voor het slagen en alvast voor mijn verjaardag. Ik ben er echt super blij mee. 

Dankjewel voor het lezen! Ik wens je een fijne dag.

Afgelopen weken heb ik lekker genoten van mijn vakantie. Mijn vriend heeft ook al 2 weken vakantie dus kunnen we weer leuke dingen gaan...