Mijn haar essentials

11:00 Nannick 0 Comments


Mijn rode haar is heilig voor mij. Sinds een tijdje steil ik mijn haar niet meer elke dag, dus mijn haren worden weer blij van mij. Ik verzorg ze netjes met oliën en nog veel meer producten. Mijn haar was eerst heel pluizig en ik had veel dode puntjes, nu is dat verleden tijd. Mijn haar ziet er gezond uit. Benieuwd naar de producten die ik echt voor mijn haar nodig heb, lees dan verder.

De verf die in mijn haar zit is trouwens van Garnier. Ik gebruik de kleur genaamd "vurig rood". Dit is de enige mooie kleur rood die goed blijft zitten en na een tijdje niet vervaagd. Het vervaagt bij mij alleen door de zon, niet eens door het wassen.



Dit zijn de producten die ik gebruik:
  • Davines conditioner
  • Davines Anti-breakage shampoo
  • Andrelon Oil & Care arganolie
  • Andrelon verrassend volume duo mist
  • Hegron condition argan olie
Ik zal per product vertellen waarom ze zo belangrijk voor mijn haar zijn.


De producten met de groene substanties zijn van Davines. Dit merk is niet te koop in de winkels, ik heb ze gekocht bij mijn kapper. Nadat mijn haar zo slecht was raadde ze deze producten aan. Deze producten van Davines zijn speciaal voor gebroken en slecht haar. Tijd voor een oppepper! En daar zorgen deze producten wel degelijk voor. Mijn haar ziet er weer gezond uit. Het mag dan wel heel duur zijn, maar de werking is uitstekend en het is ook nog eens zuinig in gebruik. 



De conditioner van Davines gebruik ik 1 keer in de week, de andere keren dat ik mijn haar was gebruik ik daarna de conditioner van de Action. Ik vind hem heel fijn en het laat mijn haar zijdezacht aanvoelen. Om ervoor te zorgen dat mijn haar niet droog wordt, gebruik ik telkens na het haren wassen deze olie van Andrelon. Inmiddels doe ik er al meer dan een jaar mee, hij is heel erg zuinig in gebruik. Om mijn haar lekker te laten ruiken en om er meer volume in te brengen gebruik ik de duo mist van Andrelon.

Al deze producten zorgen ervoor dat mijn haar er mooi en gezond uit ziet. Ik hou van gezond haar. Nog eventjes wachten en mijn haar is een stuk gegroeid en dan ben ik helemaal tevreden.


Welke producten voor het haar zijn bij jou onmisbaar?

Mijn rode haar is heilig voor mij. Sinds een tijdje steil ik mijn haar niet meer elke dag, dus mijn haren worden weer blij van mij. Ik ...