Mijn nieuwe liefde

11:00 Nannick 0 Comments


Maak kennis met mijn nieuwe liefde. Mijn Macbook Pro. Yes ik heb hem eindelijk. Na veel sparen heb ik deze beauty kunnen kopen. Ik vind Apple producten echt geweldig, het werkt mooi en ziet er clean en strak uit. Ik gok dat ik niet meer anders wil. Na jaren moest ik toch echt afscheid nemen van mijn ultra trage Acer laptop. En nu? Nu heb ik een mega snelle Macbook Pro. Ik dacht dat laptoppen niet sneller konden dan mijn oude, zo erg was ik er aan gewend. Maar als ik ergens een schijthekel aan heb, dan is het wel aan een slome laptop. Dus ik ben nu een blije student met een fantastisch lichte laptop van Apple. Lekker hipster wezen.




Is 'ie niet mooi? Ik zat eigenlijk te twijfelen tussen de Macbook Air of de Pro. Bij de Staples vertelde ik dat ik een Macbook wilde die snel en licht is en waar ik op kan werken met zware grafische programma's. Er moet dus een groot geheugen in zitten. De keuze was makkelijk gemaakt, want op een Macbook Air kan je niet met zware grafische programma's werken. Aangezien ik dat wel nodig heb voor op mijn opleiding, lijkt me dat best handig. 



Ik ben helemaal in mijn nopjes met mijn Macbook Pro. En niet alleen ik, mijn vriend had de App Store ontdekt en voor dat ik het wist stonden de auto spelletjes alweer op mijn laptop en was ik hem voor het komende uur kwijt. Terwijl hij zelf ook een iPhone 5 heeft, waar dat ook op kan haha! 

Ik besef me dat ik een mazzelpik ben, dat ik me dit kan veroorloven. Maar ik heb er netjes voor gespaard, en dan is het fijn om zo'n mooi product te kopen. En met een trage, grote en zware laptop kan ik toch niet studeren? Een van mijn belangrijkste excuses voor mezelf, haha. 

Ben jij ook zo'n sucker voor Apple producten, of vind je het allemaal maar te duur? In dat opzicht heb je helemaal gelijk, duur is het...

Maak kennis met mijn nieuwe liefde. Mijn Macbook Pro. Yes ik heb hem eindelijk. Na veel sparen heb ik deze beauty kunnen kopen. Ik vind...