New in: oozoo horloge

11:00 Nannick 0 Comments


Oozoo horloges zijn duidelijk mijn favoriet. Mijn vorige horloge (van oozoo) heb ik 3 jaar lange elk dag gedragen. Ik kreeg er super veel complimentjes over, ik was er zo blij mee. Maar afgelopen zaterdag mocht ik een nieuwe uitzoeken van mijn lieve vriend. Ik besloot om weer een oozoo horloge te kopen. Oozoo heeft gewoon mooie horloges, precies mijn smaak. Het duurde dan ook niet lang voordat ik mijn nieuwe horloge had gevonden!


Mijn vorige horloge, die je hier kunt zien, was helemaal in een rose gouden kleur. Dit keer wilde ik wel iets anders, maar toch met rose gouden kleur. Dat vind ik toch de mooiste kleur voor een horloge. 



Het horloge heeft witte leren bandjes, iets waar ik weer aan moet wennen maar wat heel mooi staat. Vooral bij dit horloge, omdat het plaatje binnen het horloge ook wit is. De cijfers en de rondingen zijn wel een beetje rose goud. I love it!

Ik vind het fijn dat niet alle cijfers zijn weergegeven, maar alleen de 12, 3,9 en 6. Als alle cijfers er op zitten, vind ik het er zo chaotisch uitzien. Dit is perfect.  


Ook met dit horloge ben ik echt super blij. Ik ben blij dat ik weer een nieuwe heb, want die andere was toch wel erg versleten. Een mooier cadeau kan ik me niet bedenken. 

Dit oozoo horloge is te koop bij verschillende sieradenwinkels voor ongeveer €30. Heb jij ook een zwak voor rose gouden horloges?

Oozoo horloges zijn duidelijk mijn favoriet. Mijn vorige horloge (van oozoo) heb ik 3 jaar lange elk dag gedragen. Ik kreeg er super ve...