Ooglook van vandaag (Sleek Oh So Special palette)

13:56 Nannick 0 Comments


Vandaag is mijn officiële laatste vakantiedag. Ik heb nog 2 dagen weekend en dan moet ik weer aan de bak. Afgelopen woensdag en donderdag vonden de intro- dagen in Utrecht plaats. Ze waren gezellig en het was leuk om weer nieuwe mensen te ontmoeten. Vanochtend wilde ik meer dan alleen mascara en eyeliner, dus ik maakte deze look. Benieuwd hoe ik die look maakte en met welke spullen ik dat deed?

 

Dit is de ooglook. Een prima look voor overdag, de look is namelijk niet erg donker. Ik gebruikte (zoals altijd) een bruine kleur, een highlighter en een donkerblauwe kleur. Alle oogschaduw producten komen uit het Oh So Special Palette van Sleek, één van mijn favoriete paletten. De, alweer wat oude, review hiervan zie je hier.


Als highlighter gebruikte ik de kleur 'Bow', een perfecte, lichte kleur voor een highlighter. Deze kleur bracht ik aan onder mijn wenkbrauwen. De glimmende lichtroze kleur 'Gateau' bracht ik aan in mijn ooghoeken. Zo lijken je ogen optisch groter. Op het bewegend ooglid gebruikte ik de donkerblauwe kleur 'Glitz'. Ik bracht hem niet te donker/fel aan, zodat de look geschikt blijft voor overdag. Deze kleur bracht ik ook aan onder mijn ogen. Voor de arcadeboog koos ik voor een mix van 'Gift Basket' en 'Organza'. 

Tenslotte een dun eyliner lijntje met een likje mascara. Et voilà, de look is af. 


Het was alweer een tijd geleden dat ik het palette van Sleek gebruikte. Telkens ben ik toch weer onder de indruk van de kwaliteit. Dat is aan mijn palette goed te zien, want een aantal oogschaduwkleuren heb ik al helemaal opgemaakt. Misschien wordt het toch eens tijd voor een nieuw Sleek palette. Yes! Ik heb een excuus voor mezelf.

Deze look past echt bij mij, ik draag graag bruintinten omdat ik vind dat dat het beste bij mij staat. En daar voel ik me dan ook comfortabel in. Welke look gebruik jij het vaakst?

Vandaag is mijn officiële laatste vakantiedag. Ik heb nog 2 dagen weekend en dan moet ik weer aan de bak. Afgelopen woensdag en donderdag...