Shoplog Utrecht

11:00 Nannick 0 Comments



Die hard shoppen was voor mij alweer een tijdje geleden. Ik heb 2 maanden veel gewerkt en op het moment dat mijn loon gestort was, greep ik mijn kans en plande ik een dag samen met mijn vriend naar Utrecht. Een dagje gezellig samen shoppen. Hoewel mijn vriend niet echt van shoppen houdt, en eigenlijk ook niet echt iets nodig had, ging hij toch mee. Ik moet toch iemand hebben die de kleding goed- of afkeurt! In dit artikel laat ik je zien wat ik gekocht heb.


Van een aantal producten weet ik de prijs niet meer, die heb ik er dus ook niet bijgezet. Ik heb de bonnetjes al weggegooid haha. 



Dit broekje kocht ik bij de Stennis. Het was er 50% korting, ook op dit broekje. Hij is fel groen, leuk kleurtje voor de zomer. Hij was €12.50.




Zaterdag ga ik op vakantie en een paar shortjes pas ik niet meer dus ik moest een paar nieuwe hebben. Dit schattige broekje met vrolijke bloemetjes kocht ik bij de H&M. Ik ben er helemaal verliefd op. Volgens mij heb ik een zwak voor bloemetjes haha. Ik vind het zo lief staan!




Van zulke zachte korte broekjes vind ik altijd fijn. Deze komt toevallig bij de H&M vandaan en was maar €8 volgens mij. Deze broekjes zitten lekker zacht en zijn makkelijk voor op het strand of als alle kleding gewoon te warm zit haha. 


Yes! Ik heb weer een nieuw horloge. Mijn vorige oozoo horloge heb ik 3 jaar om gehad en was mij prima bevallen. Mijn lieve vriendje gaf me als cadeau dat ik een nieuw horloge mocht uitzoeken. Ik ben er zo blij mee. Hij is weer een stuk anders dan mijn vorige, maar dat is juist leuk. Hij glimt nu zo mooi. Echt een beauty! 



Bij de H&M wilde ik een paar dingetjes afrekenen en toen kwam ik dit tegen bij de kassa. Stickers voor op je iPhone 4. Ik vond deze aztec print echt super gaaf en ik kon het niet laten om het te proberen. Hij kostte ten slotte maar €2.99. 


Dit hemd kocht ik bij de Stennis, ook met 50% korting. Op de foto ziet dit hemdje er super raar uit, maar hij is normaal gevormd met een leuke opdruk. Lekker rustig. Hij kostte ongeveer €8.


Dit t-shirt had ik vorige week toevallig online besteld bij de H&M, in maat M. Ik kwam deze in de winkel tegen en zag dat 'ie heel groot uitviel. Ik ging een S passen en die zat perfect. Ik heb hem maar gelijk meegenomen, hoef ik het shirt ook niet meer in een andere maat te bestellen. En weer met bloemetjes print, haha. 



Mijn excuses voor deze slechte, wazige foto. Dit broekje komt bij de H&M vandaan, hij was maar €7. Mijn maatje was als enige over, happy me! Hij zit echt perfect. Spijkerstof is altijd makkelijk te combineren. 


Ik zat al een tijdje te twijfelen welke kleur All Stars ik zou kopen. Ik twijfelde tussen deze witte of spijkerstof blauw. Uiteindelijk koos ik voor de witte. Staat toch wat leuker in de zomer. En de blauwe vind ik zo moeilijk combineren, die kleur vind ik niet zo mooi staan onder een blauwe spijkerbroek. Aangezien ik nogal vaak een spijkerbroek aan heb, koos ik toch maar voor de witte. Ze zijn nog zo wit dat ze in de zon shinen. Woehoe i love it!



Bij de Only kocht ik dit leuke t-shirt met allemaal vierkante afbeeldingen. Ik vond het er echt retro uitzien, er was geen moment van twijfel. Ik hou van dit shirt! Ik weet alleen de prijs van dit shirt niet meer. 



En als laatste kocht ik deze trui bij de Vero Moda. Hij is licht grijs, en valt een beetje wijd uit. De mouwen zitten wel passend om mijn armen. Ik kocht deze voor €10 in de uitverkoop. Ik hou van de sale!

Rond 4 uur hadden we het allebei gehad met het lopen en shoppen. We zochten een lekker Grieks restaurant op en hebben daar heerlijk gegeten. 


Aan het einde van de dag had ik nog aardig wat geld uitgegeven, maar dat was wel even nodig. Vinden jullie Utrecht ook zo'n leuke stad?

Die hard shoppen was voor mij alweer een tijdje geleden. Ik heb 2 maanden veel gewerkt en op het moment dat mijn loon gestort was, gr...