Vakantie Terschelling

16:09 Nannick 0 Comments



Inmiddels alweer 2 weken geleden ging ik samen met mijn vriend naar Terschelling. Ik heb een super leuke vakantie met hem gehad. Natuurlijk nam ik mijn camera mee en heb ik weer genoeg foto's gemaakt. Ik wil de mooiste en leukste foto's graag met je delen.

Toen ik nog klein was ben ik op Terschelling geweest, maar daar kan ik weinig van herinneren. Davey was nog nooit op Terschelling geweest dus leek het ons leuk om daar een weekje heen te gaan. Onze eerste vakantie!




Ik vind het leuk om over het strand te lopen, aangezien het altijd zo mooi is heb ik daar ook de meeste foto's gemaakt.














Een beetje overbelichte foto, mijn vriend denkt dat de spiegelreflex camera net zo makkelijk werkt als zijn iPhone. Niet dus haha.



"Deze foto maak ik wel met mijn mobiel, dat is veel makkelijker!" 





En na een paar uurtjes op het strand wandelen vonden wij het tijd voor wat eten. Lekkere tosti's, nom nom nom!




Davey vond het wel een goed idee om door de duinen terug naar de parkeerplek te lopen. Aangezien ik niet echt van wandelen houd (en vooral niet door de duinen), leek me dat een uitstekend idee. Niet dus. 




's Avonds liepen we door West- Terschelling en aten we bij Pickwick's. Super lekker gegeten, het was alleen wat minder eten dan wat we gewend zijn. 




We bezochten het dorpje Midsland en we liepen verschillende winkeltjes in. Ik kocht bij de winkel links op de foto een originele Terschelling trui. Lekker cosy voor als het wat kouder zo worden 's avonds.  



De brandaris op West- Terschelling!




En alweer onderweg om ergens te gaan eten, lekker!



We aten bij een pizzeria, en het was echt hemels lekker. Ik at spaghetti bolognese met varkenshaas en Davey had een super lekkere pizza met shoarma. 



Op de laatste avond gingen we helemaal richting het oosten en zaten we 's avonds super romantisch (en cliché) in de duinen met de zonsondergang. Super mooi!


We hebben ons echt vermaakt op het eiland, er is echt zat te doen. Volgend jaar zouden we er zo weer heen willen. 


Waar ben jij op vakantie geweest?

Inmiddels alweer 2 weken geleden ging ik samen met mijn vriend naar Terschelling. Ik heb een super leuke vakantie met hem gehad. Natuurl...