3x Casual maar ook chique outfit (by H&M)

11:00 Nannick 0 Comments

Stel je hebt een feestje, je wilt er chique uit zien maar ook niet te chique. Het moet niet zo zijn dat het lijkt als of je er uren over nagedacht hebt (terwijl dat in werkelijkheid wel is). Dus de perfecte outfit is chique, maar ook een beetje casual. Zelf heb ik meer een casual stijl van kleding, heel soms neig ik naar echt chique kleding. Maar er tussen in, zoals de voorbeelden in dit artikel, is eigelijk perfect. Ik heb 3 outfits samengesteld bij de H&M met een chique en casual tint ter inspiratie. 


Deze outfit is mijn favoriet van de 3. Het oogt chique door de witte blazer. Vaak wanneer je je outfit combineert met een witte blazer, oogt het al snel chique. Door het mosterd kleurige shirt en de blauwe wasted spijkerbroek wordt de outfit al meer casual. De simpele ketting maakt de outfit helemaal af. Om te zorgen dat je outfit toch niet chique is, combineren we deze outfit niet met pumps maar met wat nette gympen. 


De tweede outfit is wat simpeler en ook wat donkerder van kleur. Zwarte kleding vind ik heel chique, ik vind het echt mooi als een outfit helemaal zwart is. Veel meiden willen dat juist niet. Om het zwarte een beetje te breken heb ik een fleurig top erbij gekozen. Dit maakt het juist weer casual. De boots in plaats van de hakken zorgen ook voor een casual effect. Maar toch vind ik dit geen verkeerde outfit naar een feestje.


Deze outfit oogt, naar mijn mening een beetje schattig, dus ik zou hem niet snel aandoen. Maar ook bij deze outfit heb ik een casual shirt gecombineerd met een klassiek rokje. Ook de zwarte wedges maken de outfit helemaal af. Deze outfit is perfect voor een zomers chique feestje.

Al deze bovenstaande artikelen komen uit de H&M shop. 

Hoe combineer jij een outfit wat chique maar ook casual is?

Stel je hebt een feestje, je wilt er chique uit zien maar ook niet te chique. Het moet niet zo zijn dat het lijkt als of je er uren over ...