I love... douche gels (and a lots of bubbles)

11:00 Nannick 0 Comments


De I love... producten van de Douglas ruiken echt heerlijk. Ik weet niet hoe het kan maar telkens wanneer ik de Douglas tegenkom voel ik me verplicht om naar binnen te gaan. Eenmaal binnen wil ik ook niet meer naar buiten, want zeg eens dat het niet zo is: de winkel ruikt heerlijk. Al weet ik dat de meerderheid van de mannen het niet met mij eens is. Maar goed, de douche gels van de Douglas zijn dan ook heerlijk en ik koop er regelmatig wel eentje. Nu kreeg ik met mijn verjaardag allemaal mini's en ik was helemaal happy met deze schattige kleine flesjes. Tijd voor een review!

Deze set kost €13.95 en bevat 6 verschillende flesjes van elk 100ml.


De bubble bath & douche gels bestaan uit de volgende geuren:
  • Coconut & cream
  • Blueberry & smoothie
  • Lemons & limes
  • Mango & papaya
  • Strawberries & milkshake
  • Raspberry & blackberry

Wanneer je het flesje opent ruik je de geuren al goed, maar onder de douche komen de geurencombinaties pas echt tot zijn recht. Er ontstaat een geurexplosie. Super zoet maar zo lekker!


Ik gebruik deze producten alleen onder de douche, aangezien wij thuis geen bad hebben. De producten ruiken zo sterk dat de persoon na jou ook kan genieten van deze lekkere geuren. Mijn vriend vond die zoete meuk overigens niet zo'n pretje haha. Met douche gel gebruik ik altijd een douche puff, omdat het product dan lekker gaat schuimen. Goed schuimen kunnen deze producten in ieder geval wel!

Na het douchen voelt mijn huid niet trekkerig of droog aan, maar gevoed. Deze mini's doen hun werk wel goed. Het enige nadeel is dat er onwijs veel parfum in zit, voor degenen die daar gevoelig voor zijn is dit wat minder. Ik vind het alleen maar lekker ruiken, haha.


Dit zijn mijn favoriete geuren. Mango & Papaya stipt op nummer 1, daar heb ik ook al een grote fles van gehad (€6.95). Deze geur is lekker zoet, maar tegelijkertijd ook fris. Lemons & Limes is ook lekker fris, prima geurtje. Raspberry & Blackberry is denk ik toch wel een van de meest zoete geuren, heerlijk!

De 6 mini's kosten dus €13.95 en zijn te koop bij de Douglas. De 600ml flessen kosten €6.95 per stuk. Beiden zijn super leuk voor een cadeau!

De I love... producten van de Douglas ruiken echt heerlijk. Ik weet niet hoe het kan maar telkens wanneer ik de Douglas tegenkom voel ...