Lente feelings

09:00 Nannick 0 Comments


Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik word echt blij van de lente. Afgelopen weken was het echt geen winter-weer en genoot ik van het zonnetje. Nu is dat heerlijke weer nergens te bekennen, maar over een paar dagen begint het mooie weer weer. Om even in de stemming te komen heb ik een artikel vol inspirerende lente afbeeldingen. Laat je inspireren.















Ah, ik houd van de lente! Maar zoals deze quote hierboven al zegt; als we geen winter hadden was de lente niet zo fijn geweest. Ook al heeft de winter zijn charmes, vind ik de lente toch net wat fijner. Ik hoef geen truien en winterjassen meer aan. En ik kan mijn broekspijpen weer op rollen, zodat je mijn mooie witte beentjes weer kan zien. Yes!

Fijne dinsdag!

Bron: Weheartit & Pinterest.

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik word echt blij van de lente. Afgelopen weken was het echt geen winter-weer en genoot ik va...