3 dingen waar ik blij van word

09:00 Nannick 0 Comments

Ik ben iemand die je snel blij kan maken. Om de kleinste dingetjes ben ik al blij of vrolijk. Maar anderzijds, met 1 tegenslag ben ik ook chagrijnig. Maar dat terzijde. Deze week heb ik weer 3 nieuwe dingetjes waar ik blij van word. 


De laatste tijd zit ik vaak op Pinterest te zoeken naar interieur afbeeldingen. Ik vind het zo leuk om inspiratie op te doen voor als ik over een tijd zelf een huis heb. Na zoveel plaatjes gezien te hebben weet ik al precies hoe ik het hebben wil. Clean, wit, bruin maar ook met kleine kleurrijke details. Het interieur op de afbeelding hierboven vind ik prachtig. Dit zou ik precies zo willen. Ook al ga ik nog niet bij me ouders weg en met mijn vriend samenwonen, ik vind het wel leuk om alvast ideeën op te doen.



Ik ben gek op eten en vooral op eten wat (voor mij) nieuw is. Op Pinterest kom ik dan ook regelmatig van die leuke kleine gerechtjes tegen zoals deze mini lasagne cups. Kei leuk om een keer te maken als lunch of halverwege de middag wanneer je zin hebt in iets lekkers. Lasagne is sowieso al een van mijn favoriete gerechten, dus dit moet ook lekker zijn. En zo zijn er nog veel meer leuke dingetjes die ik wil maken. Ik moet toch een keer mijn kook skills verbeteren.


Langzamerhand wordt het steeds mooier weer en blijft het 's avonds ook langer licht. Eindelijk is de winter voorbij en vind ik het weer leuk om buiten te lopen met het zonnetje op mijn gezicht. Bovendien kan ik nu ook weer lekker buiten foto's maken voor le blog. Vind ik leuk.

Wat zijn de 3 dingen voor jou waar jij momenteel blij van wordt?

Ik ben iemand die je snel blij kan maken. Om de kleinste dingetjes ben ik al blij of vrolijk. Maar anderzijds, met 1 tegenslag ben ik ook c...