De Instagram tag

09:00 Nannick 0 Comments


Instagram vind ik echt leuk. Wekelijks plaats ik wel wat op mijn Instagram account, maar ik vind het vooral leuk om andere mensen te volgen en de foto's van hen te bekijken. Vandaag heb ik de Instagram tag voor jullie geschreven en laat ik jullie onder andere mijn eerst geplaatste foto op Instagram. Have fun!

Wat is je allerlaatst geplaatste foto op Instagram?


Deze foto maakte ik om kwart voor 7 's ochtends in de trein. Ik was onderweg naar school om een tentamen te maken. Dit vrolijkte mij eventjes op, want zulke sapjes vind ik echt super lekker. Deze vond ik iets minder, rare combinatie, maar hij was te doen.

Wat is de allereerste foto die je plaatste op Instagram?


Volgens mij is dit dan ook gelijk de meest nutteloze foto van heel mijn Instagram account haha. Een foto van het scherm van mijn laptop. Ik moet toegeven, ik had wel een mooie achtergrond.

Wat is je allerleukste foto op Instagram waar je zelf op staat?


Deze foto is nog niet zo oud. Ik vind deze foto leuk, omdat hier mijn haar echt perfect zit en ik vond dat ik een leuke outfit aan had. Dus dit is de meest leuke selfie!

Van welke Instagramfoto krijg jij ter plekke heimwee?


Deze foto heb ik bijna 2 jaar geleden gemaakt in Portugal. Dat was echt een super leuke vakantie waar ik echt veel mooie dingen heb gezien. Ik zou zo weer terug willen. Lekker zonnen op het strand en niks doen.

Wat is het allerlekkerste gerecht wat je in 2014 op Instagram hebt gezet?


Hier at ik spaghetti bolognese met varkenshaas stukjes. Oh wat was dat lekker. Davey vond zijn pizza trouwens ook lekker, hij praat er nu nog over en het is inmiddels meer dan een half jaar geleden haha. Betere spaghetti heb ik nog nooit op, zelfs in Italië niet.

Welke foto kreeg in 2014 de meeste likes?


Nooit verwacht dat deze de populairste foto van 2014 was. Dit is trouwens mijn broertje en we maakte deze foto voor een schilderij voor mijn ouders. Nu hangt deze foto ook in de woonkamer.

Wat is de allerleukste foto die je in 2014 maakte van een (huis)dier?


Naaaah zo schattig! Dit is trouwens nog mijn vorige hamster Jack. Die is al een tijdje overleden en Jones (de hamster die ik nu heb) heeft een tumor. Dus die zal het ook niet zo lang meer uithouden. Ik houd van mijn hamstertjes. Ze zijn lief.

Welke fotobewerkingsapps (of Instagramfilter) gebruikte jij het meest?


Ik gebruik het meest de Instagramfilter Lo-Fi. Maar meestal gebruik ik de filters van Instagram niet, omdat ik die gewoon niet mooi vind. Ik gebruik POMELO en Retrica als fotobewerkingsapp.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Voel je vrij om de tag over te nemen. Fijne dag vandaag nog!

Instagram vind ik echt leuk. Wekelijks plaats ik wel wat op mijn Instagram account, maar ik vind het vooral leuk om andere mensen te v...