HEMA soft matt & easy shine lipbalm

16:56 Nannick 0 Comments


Een paar dagen geleden liet ik jullie de nieuwe producten van HEMA zien. Die bestaat onder andere uit de soft matt lipbalsems en de easy shine lipbalsems. Ik heb er twee van gekocht. Nummer 9 van de easy shine lipbalsems en nummer 6 van de soft matt lipbalsems. De lipbalsems beloven een matte of shiny finish met de verzorgende kwaliteit van een lipbalm. 

De collectie bestaat in zijn geheel uit 8 verschillende kleuren. De kleuren worden aangegeven met nummers op de dop, helaas nog geen leuke namen!



Je kunt de lipbalm naar boven draaien, je hoeft dus niet te slijpen. De verpakking is typisch HEMA en dus leuk maar ook weer simpel. Ik vind het wel iets hebben. De dop heeft precies dezelfde kleur als de kleur van de lipbalm. Door de felle kleuren en erg aantrekkelijke prijs moest ik ze wel meenemen.

De lipbalm is te koop voor €3,50.



De bovenste kleur is de easy shine lipbalm nummer 9 en de onderste is de soft matt lipbalm nummer 6. Met de onderkant kun je de stick omhoog draaien. Ik heb de kleuren op mijn hand geswatcht en ik was blij!


Ik ben erg onder de indruk van de kwaliteit van deze lipbalsems. Erg goede pigment en de kleuren komen goed tot zijn recht. De easy shine lipbalm (rechts) is een mooie neutrale kleur en de soft matt lipbalm is lekker fel. Op de swatch lijkt de kleur meer rood, maar in het echt is 'ie meer roze. Kijk maar.


De soft matt lipbalm is perfect mat en smeert goed uit. De kleur blijft ook verrassend lang zitten. De libalm overleeft makkelijk een aantal drankjes en zelfs dan zien je lippen er nog goed uit. Wanneer je wat meer glans wil moet je voor de easy shine lipbalsems gaan. Het nadeel daarvan is dat je haar aan je lippen gaat plakken.

Ik ben super blij met de nieuwe lipbalsems van de HEMA. De kleuren zijn gaaf en lekker fel, de prijs is aantrekkelijk en ze hebben een goede dekking op je lippen. Ik ben enthousiast. 

HEMA soft matt & easy shine lipbalsem - €3,50.

Een paar dagen geleden liet ik jullie de nieuwe producten van HEMA zien. Die bestaat onder andere uit de soft matt lipbalsems en de eas...