Mijn favoriete parfum: Valentino

09:00 Nannick 0 Comments


Oh my god, wat houd ik van parfums die een geweldig mooie flacon hebben en die ook nog eens goddelijk ruiken. En dat is deze van Valentino. Vorig jaar spotte ik hem in de Douglas en ik kreeg deze beauty met kerst. Ik vind dit zo'n typische parfum die ik niet elke dag opspuit, maar alleen op doe met speciale gelegenheden. Omdat 'ie best duur is, maar ook omdat ik het zonde vind als ik wat op me spuit. 


De flacon van Valentino is een plaatje. De bloem die op de flacon zit is echt de finishing touch. De geur bestaat uit een combinatie van Italiaanse geuren zoals, bergamot, jasmijn, witte truffels, tuberoos, wilde aardbeien en oranjebloesem. De basis bestaat uit chique cederhout, gecombineerd met sensuele amber.

De geur is niet heel zwaar, maar ook niet heel licht. Hier hebben jullie echt helemaal niks aan, want het zegt eigenlijk helemaal niks. Ik vind parfums ook echt moeilijk om te reviewen. Dus ik zou zelf gaan ruiken bij een parfumerie, zodat je zelf kan oordelen. Ik ben in ieder geval super enthousiast over deze parfum. 



De prijzen zijn als volgt:
  • eau de parfum 30 ml EUR 52,55
  • eau de parfum 50 ml EUR 72,40
  • eau de parfum 80 ml EUR 92,25
  • bath & showergel 200 ml EUR 34,00
  • bodylotion 200 ml EUR 38,35
  • deodorant spray 100 ml EUR 33,30

Wat is jouw favoriete parfum?

Oh my god, wat houd ik van parfums die een geweldig mooie flacon hebben en die ook nog eens goddelijk ruiken. En dat is deze van Vale...